hoe lang rijden jullie je paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 00:43

Meestal een uurtje, waarvan 5-10 min. in- en uitstappen.

jah_ik
Berichten: 155
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:45

op mn vorige verzorgpony reed ik altijd min. 1 uurtje doordeweeks en als ik eerder vrij as dan reed ik (als ik genoeg tijd had) 2 keer een uurtjuh, met een half uurtje op stal ertussen en in het weekend reed ik van 8 tot half 10 en dan van 11 uur tot 12 uur en dan weer van 2 tot 4/ half 5 , dan was ze nog niet echt moe omdat ze genoeg rust tussendoor had en ik reed niet echt heel erg intensief Meestal stapte ik een kwartier in en een kwartier uit, omdat ze al zo oud was. OK dan! maar ze deed het nog heel goed en soms reed ik dan ook nog 's avonds, ze reed ong. net zo lang als een ponytje van 4 !!! en dat hield ze makkelijk bij. Ik reed dan wel niet zo intensief als die ander, maar het ging wel makkelijk.
greetzzzz

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:57

Hangt er vanaf wat ik ga doen.
In de bak rij ik meestal een half uur tot een uur en als ik een buitenrit ga maken verschilt dat van een kort rondje van een half uur tot soms een echte rit van 3 tot 4 uur

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 17:58

Ik rijd 5x in de week 3 kwartier tot een uurtje, meestal in de bossen en af en toe in de bak.
1x per week heb ik les bij de club, duurt een uurtje je krijgt daar les op je eigen niveau.