Hebben jullie paarden ook voorkeuren qua eten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mac

Berichten: 11652
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:27

Mijn paard vindt brok niet bijster interessant. Dat wordt pas gegeten als er geen uitzicht is op iets lekkerders, zoals wortels en slobber. Kuil is ook geweldig, maar appel vindt ze weer beduidend minder. Banaan en dingen met bananensmaak vindt ze goor.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:29

er zijn best dingen die Evita niet lust.. als ze iets niet lust spuugt ze het zo weer uit Haha!
ze is helemaal gek van peentjes en kuilgras, als er kuilgras gevoerd wordt staat ze serieus al te kwijlen, niet een beetje.. nee echt hele slierten kwijl komen er uit haar mond!
en paardensnoepjes.. ach.. ze eet ze wel, maar ze is er niet echt gek van Knipoog

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 17:57

Ik heb drie vreetbakken Clown

M'n fjord krijgt bij ons thuis de bijnaam "composthoop". Alles wat je daar maar op kan gooien eet hij ook wel op en nog meer ook Bloos! Hoe hij aan die naam komt? Wel ... men neme een fjord, men laat deze fjord los lopen in de tuin en men treft wat later de fjord aan op .... jawel hoor, de komposthoop Haha! Heerlijk genietend van alle recente "rotzooi" Vingers aflikken

De tinker is net een tikje kieskeuriger, bij hem ga je niet de grootste rotzooi verkopen, sla of zo bekoor je hem niet mee Knipoog

De shetlander is ook geen kieskeurig type al is hij vooral erg dol op worteltjes, brood en suikerbieten Vingers aflikken

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 18:18

Tayga houdt niet zo heel veel van hooi, maar gelukkig wel van kuil. En Mozart is helemaal gek van wortelen. Daar laat hij zijn brokken, kuil of wat dan ook voor staan.

Debbieremi

Berichten: 246
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 00:14

Ireentjuh schreef:
er zijn best dingen die Evita niet lust.. als ze iets niet lust spuugt ze het zo weer uit Haha!
ze is helemaal gek van peentjes en kuilgras, als er kuilgras gevoerd wordt staat ze serieus al te kwijlen, niet een beetje.. nee echt hele slierten kwijl komen er uit haar mond!
en paardensnoepjes.. ach.. ze eet ze wel, maar ze is er niet echt gek van Knipoog


Ja Ireen, wat dacht je van beschuitbollen? Daar is ze helemaal wild van (als enige van onze hele stal) hahahaha

Die van mij is gek op knoflook (liefst gewoon een hele teen, maar dan blijf ik liever op 10 km van hem), citroensap Verward, kruidensnoepjes en op slobber, daar breekt hij echt de hele stal voor af (en mij ook als hij de kans krijgt Haha! )
O ja, hij is ook gek op lik-it, vooral die appelsmaak.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 00:16

Palermo is niet zo gek op wortels, ze krijgt ze bijna elke dag en zoekt dan eerst de biks of muesli er tussenuit.

Hierna begint ze aan haar kuil...afentoe neemt ze eens een halpje wortels, maar als ik zie hoe de andere hier op aanvallen is zij toch wel een raar geval hierin.

Mandarijntjes is ze wel helemaal gek op.

ikke

Berichten: 37653
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 00:53

Saaie paarden hebben jullie hoor. Wijlen Patricia at broodjes met worst!!!
Snikkers werden ook in dank afgenomen en voor ijs werd zelfs de ijssalon binnen gelopen (hoog-zomer, hartje Renesse *LOL* )