bijt pony.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 21:29

Snap ook niet echt wat het nou uitmaakt of het een hackney is, ookal zijn dat bijtertjes, geeft ze dat dan het recht om maar wat milder te zijn in de bestraffing ?
Echt niet, KWPN, Hackney,shet,belg, whatever...al was het Bonfire in hoogsteigen persoon die mij bijten zou, een lel kreeg hij

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 23:01

Ik begrijp niet hoe mensen het presteren in het oor van een paard te gaan bijten Verward

Wat bedoelde ik met uitlokken. Mijn hengst beet VOORTDUREND, gaf ik een tik beet ie weer, dus weer tik en weer bijt en weer tik en weer bijt ... (en ga maar zo door). Ik heb toen een keer heel bewust dit rondje doorbroken door in de plaats van de beet te ontvangen m'n elleboog naar z'n muil gebogen ... wat ben ik gemeen hé ... Haha! Als je weet dat je dier altijd bijt als je hem/haar gaat voeren bijvoorbeeld is er niets fout aan op dit gedrag vooruit te zien en hem dus 's een goede aanvaring te laten voelen van je elleboog . Voordeel één : elleboog komt hard aan! Voordeel twee : je hand is niet eens bij hem geweest en hij zal de hand die hem beloond niet zien als voorwerp die hem heeft gestraft. Voordeel drie : Alle kans dat hij zo van de kaart is dat ie het niet meer zal doen.

Je kan zacht en lief zijn voor een dier omwille van verleden .... en hem zo verder het bijtgedrag laten aanhouden waarmee je uiteindelijk met een onoverkommelijk probleem zit die je aan de straatstenen niet meer kwijt kan. Ik heb gekozen voor aanpakken en hard ook nog. Het heeft gewerkt ook nog!! Een hengst die NIET bijt Knipoog. Ik heb ooit een beet gehad van een merrie in m'n hand en je ziet nog steeds het lidteken staan ervan .... Had het m'n vinger geweest konden ze die amputeren. Ik verkies m'n ledematen compleet te houden en een loeierd van een mep te geven Haha!