Stamboekloos veulen... waar paspoort aanvragen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:22

Kuzco"]

We zeggen toch gewoon hetzelfde???
Jij zei alleen in het begin dat stamboekloze paarden helemaal niet gechipt hoeven te worden, maar dat is niet waar.

[quote="Kuzco schreef:
Maar het maakt mij niet uit als je je beessie wil laten chippen, it's your money!

Ik moet mijn veulen sowieso laten chippen, dus ik snap niet waar deze opmerking op slaat. Verward
[/quote]

Er kan in die tijd nog heel veel gebeuren!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 21:01

LadyJane"]
[quote="Tessebes"][quote="Kuzco schreef:
Maar het maakt mij niet uit als je je beessie wil laten chippen, it's your money!

Ik moet mijn veulen sowieso laten chippen, dus ik snap niet waar deze opmerking op slaat. Verward
[/quote]

Er kan in die tijd nog heel veel gebeuren!
[/quote]

Wat bedoel je? Qua wetgeving of met het veulen?

Kuzco
Berichten: 20
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 22:59

Kuzco schreef:
Maar het maakt mij niet uit als je je beessie wil laten chippen, it's your money!

Ik moet mijn veulen sowieso laten chippen, dus ik snap niet waar deze opmerking op slaat. Verward
[/quote]

je hoeft je veulen voorlopig nog helemaal niet te chippen, vanwege de overgangsregeling (zie www.pve.nl) en tegen de tijd dat het wel moet kan je veulen al lang wat overkomen zijn, waardoor het weggegooid geld is! maar als je toch zat heb, dan maakt het niet uit!!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 11:32

Kuzco"]
[quote="Tessebes"][quote="Kuzco schreef:
Maar het maakt mij niet uit als je je beessie wil laten chippen, it's your money!

Ik moet mijn veulen sowieso laten chippen, dus ik snap niet waar deze opmerking op slaat. Verward
[/quote]

je hoeft je veulen voorlopig nog helemaal niet te chippen, vanwege de overgangsregeling (zie www.pve.nl) en tegen de tijd dat het wel moet kan je veulen al lang wat overkomen zijn, waardoor het weggegooid geld is! maar als je toch zat heb, dan maakt het niet uit!!
[/quote]

Ik vind het toch een fijner idee als het niet op het laatste moment gebeurt en ik ben sowieso van plan het pas volgend jaar te doen. Ik informeer alleen maar, 't is niet zo dat ik er morgen al een chip in laat zetten.