Paard at mandarijntje?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 13:46

Lady lust ook erg graag mandarijnen. Maar ze is nog gekker op peren, als het kon zou ze er een moord voor doen.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 16:33

De mijne eten ook manfdarijntjes. Alleen ga je beter niet "aaijtes" doen aan de fjord met mandarijngeur aan je handen ... of hij proeft ook 's vingertjes Clown

Sandy_

Berichten: 634
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 18:48

Banjer krijgt ook heel vaak een manderijntje met en zonder scheel maar hij heeft er nog nooit wat van gekregen

goofy

Berichten: 160
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:37

mijn vriendin der paard had een keertje een rat in haar mond en daar is ze ook niej ziek van geworden!! en dat paard at ook ei (ik weet dat dat niet goed is voor je paard). En mijn eigen paard eet ook alles en is nog nooit ergens ziek van geworden * even afkloppen * *LOL*

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 14:15

goofy schreef:
mijn vriendin der paard had een keertje een rat in haar mond en daar is ze ook niej ziek van geworden!! en dat paard at ook ei (ik weet dat dat niet goed is voor je paard). En mijn eigen paard eet ook alles en is nog nooit ergens ziek van geworden * even afkloppen * *LOL*

Paarden mogen niet te eiwitrijk voer, dus dat zegt al genoeg Knipoog

Marije_jiplover

Berichten: 25418
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 14:21

Als ik voor Duvel of een mandarijntje sta te pellen, klimmen ze bijna hun box uit zo lekker vinden ze dat. Het kan echt geen kwaad hoor, die van mij zijn er echt ol op. Wel geef ik ze altijd zonder schil, maar een klein stukje schil zal niet echt kwaad kunnen. Banaan lusten ze ook en peer en appel en andijvie en komkommer.
Ze worden niet snel ergens ziek van hoor!

Peerkie

Berichten: 80
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 16:05

Ik had vroeger een paard dat nogal verslaafd was aan mandarijntjes en sinaasappels. Als ik ze aan hem gaf schilde ik ze altijd, maar hij vond er vaak genoeg een op straat en die at hij rustig met schil en al op!
Het was zelfs zo erg dat hij bij het wandelen een keer op een Chocomel-blikje afrende omdat hij (vanwege de kleur neem ik aan) dacht dat het een sinaasappel was. Dat was voor mij het bewijs dat paarden niet kleurenblind zijn, zoals wel eens wordt beweerd!
Ook reed ik een keer met storm op het strand, er was toen een lading sinaasappels aangespoeld en mijn paardje was helemaal blij, ik liet hem onder het stappen lekker een paar vruchtjes eten....Erg grappig was dat.

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:31

Mijn oude merrie lust mandarijntjes, alle vormen van bessen (plukt zelf braambessen !), banana's, druiven en pistolet met saucijn worst !

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:43

Ik gaf Natal altijd alles *LOL*
Van speculaasjes tot zuurtjes! Ik lette natuurlijk wel op dat het geen vettige dingen waren, en met niet teveel suiker en eiwitrijk gedoetjes.. Bloos
Natal was helemaal verslaafd aan die donkere zuigdingen, in een oranje wikkeltje, ik weet niet hoe die dingen heten. En dan at ik er zelf een, rook ie dat, haalde die ze bijna uit mijn mond Schijnheilig

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:01

annebel vind het ook lekker, en gedraagd zich ook nier raarder dan anders Haha!

Ze heeft zelfs wel een paar keer een pruim gehad, zonder pit, echt ze begon gewoon te bedelen om meer Haha!

Ikkem
Berichten: 83
Geregistreerd: 06-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:38

Haha wat een ophef over een half manderijntje. Een paard kan echt wel ergens tegen hoor.