thiedeman of martingaal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimmy

Berichten: 3952
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 17:45

ik heb ook een tijdje met thiedeman gereden, en ben het met volcano eens, je rijdt je paard er heel makkelijk mee kapot, ze gaan er korter van lopen, en als je hem af doet loopt ie weer met zn kop in de lucht. Ik zou gewoon goed les nemen, en hulp vragen, en hem zelf naar beneden rijden met je been en hand, werkt veel beter en je verknalt de rug er niet mee

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 18:24

Kijk voor de gein eens naar het topic op HAW, privéles op Freija. Dat is een toonbeeld van een paard met thiedemand waarmee totaal de plank mis geslagen wordt.

Het mooie vind ik dat er meteen geroepen wordt 'ik heb wel een half jaar dressuurles dus ik weet wel hoe het moet' :N
Als je paard niet aan de teugel wil lopen is het 99% een rijtechnische fout. 1% is medisch. Dus tsja.

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:30

Laura schreef:
Kijk voor de gein eens naar het topic op HAW, privéles op Freija. Dat is een toonbeeld van een paard met thiedemand waarmee totaal de plank mis geslagen wordt.

Het mooie vind ik dat er meteen geroepen wordt 'ik heb wel een half jaar dressuurles dus ik weet wel hoe het moet' :N
Als je paard niet aan de teugel wil lopen is het 99% een rijtechnische fout. 1% is medisch. Dus tsja.

Waah ik heb net even gekeken... Boos! bah zeg, roept weer oude herrinneringen op! Zo liep die van mij dus ook met thiedemann, die ik ooit op goed advies aanschafte...
Nu loopt ze zo, zonder thiedemann: (ps, niet op mijn handen letten Bloos )
Afbeelding

GeorgetteJarig

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:37

kan je de link van dat topic geven, ik kan het nergens vinden en ik ben wel heel benieuwd.

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:49


MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 12:24

Jammer.. bij mij doen die foto's het niet.. ik had het graag willen zien..