wie woont er in de omgeving Velp, Arnhem?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 10:36

Ik geloof dat in Apeldoorn de huizen het duurst zijn van heel Nederland *LOL*

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-01 17:29

tja, ik denk dat ik het wedstrijdrijden wel op mijn buik kan schrijven met mindere faciliteiten, maar je kunt nu eenmaal niet alles hebben. Zo is het ook niets, we hangen er maar een beetje tussen in, stefan moet veel reizen met de auto (veel files) en ik weet dat we toch niet blijven wonen waar we nu zitten. Een aantal dingen wil ik verbeterd aan het huis hebben, maar aangezien we hier niet blijven is dat niet zinvol. Ik zou paddy kunnen verkopen en misschien doe ik dat ooit ook nog wel eens, hoewel dat niet in mijn bedoeling ligt. Nu moet ik er alleen nog achter zien te komen wat voor huizen er bij jullie allemaal zoal te koop staan. Dat huis met grond heb ik al op mijn buik geschreven, maar ik wil ook niet meer in een drukke buurt met rijtjes woningen zitten. en graag in een buurt met meer groen, en minder mensen....... Het liefst op het platteland. We ontvangen wel de huiskrant, maar niet van jullie regio...... Wat ik zie op internet is ook vaak niet up to date meer.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 17:53

dan moet jeje eens inschrijven bij sité woningen.......die zitten ook in bijv. zelhem,halle ,ijzervoorde,gaanderen,didam,wehl,loil enz. allemaal kleine dorpjes...............

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 18:04

huizen duur in Apeldoorn?
midden in het centrum is het redelijk goedkoop(helemaal vergeleken met r'dam en a'dam)
voor 1 miljoen woon je hier aan de bosrand heb je een redelijk weilandje en kun je je paarden thuis houden je moet echter geen kids willen want je zit dan echt ver van scholen winkels etc.
verder heb je in de buitenwijken veel huurhuizen of de echte durekoophuizen maarja dan zit je en aan de rand van het bos en aan de rand van de stad.... wij wonen zelf ook in zo'n wijk mijn ouders kochten het huis toen voor 3 ton nu is ie 6 waard balachelijk toch? wie kan dat betalen als je net uit huis gaat?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 22:49

1 miljoen Kim! Dat is niet niets! Hoe komen wij in godsnaam aan 1 miljoen? Daar krijgen wij niet eens een hypotheek voor. Die optrekjes waar jij het over hebt kosten in bijna alle europese landen hooguit 6 ton. en dat vind ik echt erg.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 10:24

Tja, we wonen in een dichtbevolkt landje, dus dure grond en dus dure optrekjes wanneer het boerderijtjes betreft enzo.
Maar Kim praat inderdaad over mooie optrekjes hoor.
Als je een normaal huis wilt, oke niet midden in Apeldoorn Haha! , dan zijn ze het best betaalbaar in een klein dorp die niet dicht bij belangrijke grote steden ligt. Succes met vinden...!