Toos Werkeloos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:57

Hey,

Ik weet wat het is om thuis te lopen hoor! Ik morgen sinds een week ook geen baan meer! het is moeilijk hoor in deze periode om aan een baan te komen!

Mist

Berichten: 9495
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:58

mango schreef:
sorry maar ik ben zo blij dat ik een vaste baan heb
en nog nooit voor een uitzendbureau of iets heb hoeven te werken
ik heb na een maand gelijk een vast contract gehad!!

ik wens je heeel veel succes met een baan zoeken elke toos werkeloos
hier bokt trouwens!! OK dan!


Het is denk ik, maar waar je zelf waarde aan hecht, ik ben nogal gesteld op mijn vrijheid Knipoog Ik heb vroeger wel altijd vaste banen gehad. Ik werk nu al zo'n 7 jaar gedetacheerd en ik heb nog nooit een dag zonder werk gezeten. Mijn hypotheek heb ik op mijn CV gekregen! dat was geen enkel probleem. Je bent in feite je eigen baas. Het is echt niet zo dat ze je bij slechtere tijden als eerste uitwerken, ze kijken ook naar wat je presteert. Tot nu toe ben ik altijd degene geweest die is opgestapt, projecten lopen altijd uit-die waar ik nu op zit ook helaas, ik had al visioenen van een welverdiende vakantie van 4mnd per 31 oktober......krijg ik vandaag te horen dat het nog wel tot half december duurt. Terwijl ze wel een gedeelte van het werk naar Mexico overgeheveld hebben, dus de 1/2 vd mensen is wel ontslagen per het einde vd week. Ik kan met dit bedrijf ook mee naar het volgende project in Noorwegen, en ondanks het aanbod van hen om de heen en terug reis van de paarden ook te betalen-zie ik dat toch niet zo zitten (maar ben wel een beetje trots Clown )