henst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:12

Ik heb op mijn ouwe werk ook vaak met hengsten gewerkt, maar heb dit ook nog nooit meegemaakt. Lachen
Maar ik denk dat je het zeker wel af moet straffen anders heb je misschien vadaag of morgen een voorbeen in je nek ofzo.

Heb het wel met de hond van mijn stage die me af en toe probeert te versieren als ik ongesteld ben Haha! Nou en dan krijgt ie van mij ook op ze donder Bloos

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 13:34

weet je wat nou stom is, mij hond Muil is ook nog man (tot volgende week) en hij doet dit eigenlijk niet soms snap je nix van beesten

Dennis

Berichten: 31490
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:48

Ik heb er ook wel eens van gehoord. En Dennis doet het ook een heel enkele keer bij mij. Hij ruikt alleen, doet er verder niets mee. Maar ik pik het niet als hij het doet. Het is ook nog maar 1 of 2 x gebeurd, daarna niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:49

whieieiehaha Schijnheilig .. mischien eerst een schoonverbandje inleggen als je naar je paard gaat... Bloos proest hahaha echt nog nooit van gehoord... ik heb ook een hengst maar die doet dat gelukkig niet Schijnheilig

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:18

Ik heb ook een hengst, en de mijne doet het ook niet hoor! Moest hij het al doen geef ik hem een kort kneepje in z'n neus (doe ik met onze ruin die gek is op stinkvoeten Haha!, doe ik het niet gaat ie bijten in de voeten Vingers aflikken)

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 22:20

Zoals ik al zei, ik heb er ook wel al eens dingen over gehoord.

Verder heb ikzelf ook met hengsten gewerkt maar het ook nooit gemerkt. Ik zou ook niet weten waarom sommige het dan wel doen en andere niet.

Zou dominantie kunnen zijn Verward

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:44

Ja, ik denk ook dat het meer met dominantie te maken heeft (en misschien slechte opleiding ?) dan iets anders.
Mijn knullen hebben het nooit gedaan maar ja, hier zijn wij de vrouwen Haha! de bazen op stal !!!