kopschuw, wie heeft er tips

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 13:46

Dat trucje met die brokjes laag houden heb ik even geprobeert... SUPER TIP!!! Hij doet dus echt alles voor biks. De brokjes hield ik laag, en z'n hoofd zakte. Ik heb heel z'n oren kunnen aaien! Echt super tip, dank je. Nu nog een hoofdstel omdoen. Misschien op de zelfde manier?

Fitzroy

Berichten: 25210
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 15:04

Dan valt het gelukkig nog wel mee met het kopschuw zijn, als hij zich laat lijmen door een paar brokjes. Daar hoefde ik bij Fitz niet mee aan te komen. Wat die eenmaal in zijn kop heeft , valt er met nog geen 10 paarden uit te praten Haha!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 16:35

een echte koudbloed he? Als er maar te eten valt, dan zal de rest wel ok zijn Haha!
Ik blijf gewoon even doorgaan, want ik kreeg dus nog niet het hoofdstel om. Meneer doet echt z'n hoofd net een cm of 80 te hoog...

Fitzroy

Berichten: 25210
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 16:43

sherwood schreef:
een echte koudbloed he? Als er maar te eten valt, dan zal de rest wel ok zijn Haha!


Grappig dat je dit zelf zegt Haha! , ik dacht het maar durfde het niet te neer te zetten omdat ik bang was alle koudbloedliefhebbers over me heen te krijgen Knipoog

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 17:14

Fitzroy"]
[quote="sherwood schreef:
een echte koudbloed he? Als er maar te eten valt, dan zal de rest wel ok zijn Haha!


Grappig dat je dit zelf zegt Haha! , ik dacht het maar durfde het niet te neer te zetten omdat ik bang was alle koudbloedliefhebbers over me heen te krijgen Knipoog
[/quote]
zo erg zijn we ook weer niet hoor......we zijn heel lief Haha! Eten is gewoon een feit, hier nog 3

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 18:38

Hier ook eentje ... geef 'm een halve emmer om te smikkelen en je kunt aan de slag met vlechtjes maken ... geef 'm niets en het lijkt wel op een stoelendans Haha!

Nanya

Berichten: 181
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 12:47

Oefenen en oefenen. Probeer zachtjes met je hand vanaf zijn schouder omhoog te strijken en daarbij lief praten. Herhaal dat en beloon. Zo kom je steeds iets verder en uiteindelijk bij zijn hoofd. Deze handeling stelt een zenuwachtig paard (jou paard is dat niet) ook gerust.