Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sherif schreef:Het enige nadeel is ...HET IS ONTZETTEND DUUR OM HIER VRIJ TE WONEN JAMMER GENOEG

. Ik kom zelf uit Lunteren en ben gelovig/kerkgaand. Dat weerhoudt ons er absoluut niet van om op zondag paard te rijden. Hoeveel mensen je op een mooie dag wel niet ziet fietsen! Daag, mijn paard heeft beweging nodig en die zal ik haar geven ook. Okee, het langs de kerk rijden als de kerk net uitgaat, is opzoeken van scheve gezichten, maar goed, als je het bos ingaat kom je daar toch helemaal niet in de buurt?
Je kunt gewoon niet beter wonen als hier, mijn bescheiden mening
. 

...maar heb je dan ook net zulke mooie lange uitrij mogelijkheden als op de Veluwe.....volgens mij niet...
vandaar dat de meeste (rijke)uit het westen verhuizen deze kant op ....
...niet dat ik nu beroerd zit (heb een flatje met zeer mooi uitzicht...maar een vrijstaand huisje zou idd mooi zijn...)

. Daar zitten de zwarte kouuuuseeeeeeeeeeeen. Niet daar gaan zitten dus.
Gewoon bij mij in de buurt
. Ik vergeef het je als het Ede wordt ipv Lunteren, daar woon ik nl. ook
. (Ede-met-Lunteren-op-vijf-meter-van-de-voordeur)
..ja.... 5 ton in euro`s maar dan praat je dus over meer dan 1 miljoen in guldens...en dat kunnen de meeste niet ophoesten...
Fitzroy schreef:Sherif, zolang je nog onder de 5 ton blijft voor een vrijstaande woning met duizenden meters grond vind ik het nog wel meevallen. Daar kun je in het Westen gerust 4 ton bij optellen.
Jurga: we zitten ook met de reisafstand. K'broek, Voorthuizen en Barneveld liggen lekker dichtbij de A1. Dat is ook de reden dat we daar het meeste kijken.

Tessebes"]
In sommige dorpen worden op zaterdagavond de hanen bij de hennen weg gehaald en bijvoorbeeld 's zomers de beregeningsinstallaties op het land uitgezet. Ik vind dat een beetje te ver gaan.
[/quote]
mijn mond valt open!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote="Fitzroy"]
Sherif, zolang je nog onder de 5 ton euro blijft voor een vrijstaande woning met duizenden meters grond vind ik het nog wel meevallen. Daar kun je in het Westen gerust 4 ton bij optellen.
.
[/quote]
o en dat lukt op de veluwe om zioets te vinden beneden de 5 ton, met land erbij? hm, lijkt me stug...... Iedereen wil op de veluwe wonen. het is daar een vragersmarkt.
[quote="Sjuimpje schreef:De prijzen stijgen alweer...
Tessebes schreef:In sommige dorpen worden op zaterdagavond de hanen bij de hennen weg gehaald en bijvoorbeeld 's zomers de beregeningsinstallaties op het land uitgezet. Ik vind dat een beetje te ver gaan.
Fitzroy schreef:
Sjimmy, om dezelfde reden valt dus ook de A12 af!
(dat doe ik dus).
) staan vaak ook leuke objecten te koop.
batje"]
[quote="Tessebes schreef:In sommige dorpen worden op zaterdagavond de hanen bij de hennen weg gehaald en bijvoorbeeld 's zomers de beregeningsinstallaties op het land uitgezet. Ik vind dat een beetje te ver gaan.