Aura lezen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:12

Marieke_456 schreef:
Maar iedereen kan aura's leren zien. Maar dat is zo'n lang verhaal (= geen zin om te typen) en je moet veel gedult hebben.

Mocht je je een keer vervelen

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:17

Marieke_456 schreef:
Maar iedereen kan aura's leren zien. Maar dat is zo'n lang verhaal (= geen zin om te typen) en je moet veel gedult hebben.


Zo n lang verhaal... dat zal toch wel meej vallen Verward Maar goed zelfs met verhaal geloof ik het niet. Ik vind dit best een grappig topic want iedereen gelooft het gewoon, maar das toch niej mensenlijk. Dat kan gewoon niet. Schijnheilig Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:20

todat je een keer met eigen ogen ziet wat zulke mensen bij je paard kunnen
dan moet je gewoon geloven

ik zal de link wel ff op gaan zoeken wat iemand een keer bij kawa heeft gedaan Lachen

LianneJantje
Berichten: 487
Geregistreerd: 22-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:20

ilovehorses4ever schreef:
Maar goed zelfs met verhaal geloof ik het niet. Ik vind dit best een grappig topic want iedereen gelooft het gewoon, maar das toch niej mensenlijk. Dat kan gewoon niet. Schijnheilig Verward


Je moet het zelf meemaken om te geloven. En er natuurlijk wel een beetje voor openstaan. Als je een paard hebt waarvan jij alleen dingen weet en iemand anders kan jou dat opeens vertellen, terwijl hij/zij dat nooit zou weten, zou je het mischien toch wat meer geloven.

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:22

runningkawa schreef:
todat je een keer met eigen ogen ziet wat zulke mensen bij je paard kunnen
dan moet je gewoon geloven

ik zal de link wel ff op gaan zoeken wat iemand een keer bij kawa heeft gedaan Lachen


Ja is goed, doe maar. Ik geloof er nog steeds niej in eigenlijk, maar ja, kga dit natuurlijk niet af lopen kraken. Ik vind t wel grappig om te lezen eigenlijk

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:23

LianneJantje schreef:
Je moet het zelf meemaken om te geloven.



waarschijnlijk zal ik t wel niet meemaken, als ik er nu al niet in geloof. Of niet soms?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:25


Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:30

tja, dat moet je meemaken denk ik.. maar dan nog... Uhm... Dat van medebokkers vind ik helemaal vreemd, dat geloof ik al helemaal niet, maar wel een mooi verhaal wat je op de PP hebt staan!

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:47

Ik geloof er in...

Waarom? Omdat het zo is.

Meer kan ik er niet over zeggen.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:48

Zie ook het verhaal van Runningkawa...

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:49

dan geloof ik er nog niet in

waarom? Omdat ik denk dat het zo is en ik kan er nix meer over zeggen

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 22:28

runningkawa schreef:
todat je een keer met eigen ogen ziet wat zulke mensen bij je paard kunnen
dan moet je gewoon geloven

ik zal de link wel ff op gaan zoeken wat iemand een keer bij kawa heeft gedaan Lachen


Ja precices! Ik heb zoeits 2 keer meegemaakt, bij Jamy en mijn vorige pony! Die vrouw had mijn stal nog nooit gezien maar kon gewoon 'zien' dat ze in het midden stond in een box met een breed gangpad, enzo waren er nog veel meer dingen over Rodin, haar rug (want die deed pijn( en mij. Ze kon gewoon met haar 'praten' ofzo...

Het lijkt mij onwijs leuk als iemand de aura van Jamy zou lezen enzo en hoe zij over alles denkt qua rijden en mij enzo Lachen

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 22:44

Jamy schreef:
Het lijkt mij onwijs leuk als iemand de aura van Jamy zou lezen enzo en hoe zij over alles denkt qua rijden en mij enzo Lachen


Zal wel niet veel goed zijn! Grapje hoor Knipoog Tong uitsteken }>
Uhm, nou ik heb het ook wel eens aan iemand gevraagd. Die dacht te kunnen zeggen waar in ons kamer de tv stond, de kast, de tafel, waar een deur zat, waar de gang was enz. enz. Maar er klopte niet veel van Lips are sealed

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 22:50

Die vrouw die haar toen gedaan had zei wel dat ze me erg lief vond enzo ik had alleen te weinig geduld met haar, in het rijden enzo (en dat klopt wel dat weet ik wel van mezelf) meer weet ik niet, oja ze was trots op Rodin ofzo en vond het leuk dat die nog op stal stond bij ons, maar is blij dat ze nu tijd voor haar zelf heeft na 4 veulens.

En ja je heb er altijd mensen zitten die denken dat ze het kunnen of willen opscheppen ofzo... maar ik geloof dus wel echt dat er mensen zijn die het echt kunnen 'zien' oid.

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 22:53

hmmzz ik denk het niet...

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 23:29

ilovehorses4ever schreef:
IK DENK DAT ER HELEMAAL GEEN MENSEN ZIJN DIE DAT KUNNEN!!!
VOLGENS MIJ DOET IEDEREEN HET GEWOON OMDAT JE ER GOED MEE VERDIENT!


Weet je wat nu het leuke is? Iedereen kan het!! Alleen moet je het leren om weer te gebruiken, het is namelijk een gave die we allemaal hebben.
Dus dan valt er eigenlijk weinig te verdienen behalve: kennis over je dier en de wereld Haha!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 23:30

Ik geloof er wel in, maar ik heb ze nog nooit gezien. Wel een keer geprobeerd, ik had een beetje tips gekregen van mensen maar t lukte niet echt Knipoog
Ik vind die verhalen van aura`s of die verhalen van Kawa heel leuk om te lezen en heel interressant! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 00:00

runningkawa schreef:
todat je een keer met eigen ogen ziet wat zulke mensen bij je paard kunnen
dan moet je gewoon geloven


In de reguliere geneeskunde gaat men er vanuit dat 50% van de patienten te genezen is. 25% is niet te genezen en 25% hersteld na lange termijn op een natuurlijke manier door het herstellend vermogen van het lichaam. Als een patient, uit de laatste 25%, zich meldt bij een heldervoelend arts en deze geneest hem dan wil dat dus nog niet zeggen dat dat toe te schrijven is aan deze heldervoelendheid.

Ik heb al heel wat paarden gezien die onder behandeling waren van heldervoelende mensen en daar zijn zeker niet alle paarden beter van geworden. Frappant is wel dat de baasjes in alle gevallen zeer enthousiast waren over de vorderingen terwij ik [nuchtere buitenstaander] geen enkele vordering kon bespeuren.

Een kennisje van me heeft een aantal cursussen natuurgeneeskunde gedaan. Volgens haar is het niet erg als iets niet helpt terwijl de patient denkt dat het wel helpt, placebo effect. Dan is er toch een positief resultaat geboekt: de patient is gelukkiger dan voorheen. Ik persoonlijk heb daar grote problemen mee wanneer de patient wel de volledige gage kan vergoeden.

Ik ga niet beweren dat heldervoelendheid oid niet bestaat maar ik ben van mening dat er veels te vaak zaken op het conto van dergelijke genezers worden geschreven.

En om nog eventjes terug te komen op het punt van de topic starter: Ik geloof niet dat paarden in van die prachtige volzinnen kunnen communiceren. Te ver gezocht allemaal Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 09:55

Citaat:
In de reguliere geneeskunde gaat men er vanuit dat 50% van de patienten te genezen is. 25% is niet te genezen en 25% hersteld na lange termijn op een natuurlijke manier door het herstellend vermogen van het lichaam. Als een patient, uit de laatste 25%, zich meldt bij een heldervoelend arts en deze geneest hem dan wil dat dus nog niet zeggen dat dat toe te schrijven is aan deze heldervoelendheid.

Helemaal mee eens
Zelf denk ik dat Kawa idd ook wel vanzelf van zijn spit genezen zou zijn.

Maar als ik naar de Da geluisterd zou hebben, zou Kawa daar de kans niet eens tot gehad hebben, want hij was rijp voor de slacht volgens haar.

ook kon zij niet precies zeggen waar het zat, die man in 2 sec.
Ook kon hij zeggen wat er precies was gebeurd

En toen hij Kawa magnetiseerde en hij met zijn hand op het voorhoofd kwam en Kawa heel erg relaxed ging staan, was toch wel een teken dat er meer is tussen hemel en aarde.
Een gewoon iemand kan immers een uur met zijn hand zo gaan staan, maar dan word hij hooguit vervelender van het lange stilstaan dan relaxter. Haha!

Zo heeft hij mij daarna ook gemagnetiseerd en zei dingen over me uit mijn verleden, die niemand weet, maar die wel waar zijn.
En dan krijg je ook een rilling over je lijf hoor Lachen

En dat waren dus enkele dingen voor mij op er in te gaan geloven Haha!

Oja, hij zegt ook eerlijk dat hij er niet altijd wat aan kan doen.
Je krijgt verder ook geen middeltjes enz. mee naar huis, dus geen extra hoge kosten.

Wat hij nu vraagt weet ik niet, maar zjn normale tarrief van toen was 25 gulden.
En daar kwam hij voor aan huis en was toch vlug een paar uur van huis.
Dus dat vond ik ook geen geld klopperij.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 10:26

ilovehorses4ever schreef:
IK DENK DAT ER HELEMAAL GEEN MENSEN ZIJN DIE DAT KUNNEN!!!
VOLGENS MIJ DOET IEDEREEN HET GEWOON OMDAT JE ER GOED MEE VERDIENT!


Denk jij dan maar lekker verder Boos!
Mensen die hier wel in 'geloven' weten hoe fantastisch werk degenen met zo'n gave met jouw paard kunnen verrichten.

De vrouw die mijn paardje erbovenop heeft gekregen is inmiddels een hele goede vriendin van mij en ik heb ook bij haar stage gelopen. Er zijn zelfs al een aantal dierenartsen die helemaal geloven in wat ze doet.
Ze kunnen het niet verklaren, maar dat hoeft van mij ook helemaal niet, als het maar werkt! Haha!

D.

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 10:33

Dorine jij kon dit van een foto af? Zou ik je een keertje een mogen sturen? Ik heb namelijk wel eens Problemen en ik zou wel willen weten of er misschien een onderliggende oorzaak is. (behalve pure Tinker-dwarsigheid...)

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 12:12

ik zou dat ook graag willen leren. zou iemand die info heeft dat aljeblieft kunnen sturen.

en dorine is het goed als ik eens een foto stuur, ik heb niet echt problemen meer, maar misschien kun je wat dingen verduidelijken.

loulou

Berichten: 14813
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 14:38

mag ik iemand die aan de hand van een foto dingen kan zien een foto van loulou sturen?
loulou heeft namelijk ergens last van en ik zou graag willen weten of jullie dat zien en me kunnen vertellen waar het zit.

ik hoop dat iemand dat voor me wil doen.

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 16:50

Jippie schreef:
Volgens haar is het niet erg als iets niet helpt terwijl de patient denkt dat het wel helpt, placebo effect.

Buiten het feit dat ik het niet met je eens ben is dit wel heel erg kort door de bocht. (maar wij hebben al eens eerder een discussie over BioScannen gevoerd).
Natuurgeneeskunde bestaat al meer dan 4000 jaar terwijl de alopatische (reguliere) geneeskunde nog geen 150 jaar oud is. Ik vind het zeer kortzichtig om dit met dit soort uitspraken af te doen.

Daarnaast is het wel vreemd om natuurgeneeswijze als een placebo- effect te omschrijven als paarden een placebo-effect niet kennen.
Geen paard denkt; "Oh, nu heb ik een pilletje of drankje gekregen en ik voel me al een stuk beter"

Sorry dat dit een beetje offtopic is maar wilde het toch even neerzetten.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 17:31

Ik steek niet eens mijn energie in mensen overtuigen die het niet willen weten/zien. Genoeg anderen die er wel voor open staan! Lachen

Oh my arme Dorine en collega's...

hier was ik al bang voor dat er zoveel mensen komen die hun paardje willen laten 'lezen'. Ik geloof niet dat we dat maken kunnen tenzij het gewoon als 'werk' wordt aangenomen. Ach waar bemoei ik me eigenlijk mee... stiekum zou ik Gam ook wel eens willen laten 'lezen' maar bovenstaand gedachtengang weerhoudt mij. Lachen