leren laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 02:12

Hmm... dan zeker alleen in Emmen en omstreken. Want daar begrepen ze echt niet wat ik bedoelde, totdat ik zei dat het een grote landbouw- en diervoederketen was. Ohhhh, de ACM bedoel je dan? Ehm... ja blijkbaar? En het bleek nog waar te zijn ook. Haha!

Mijn zusje heeft met haar relatief goedkope Rectilignes nog 4 jaar gedaan, maar toen waren ze ook echt op. Nu heeft ze Petries en je ziet gewoon het verschil in kwaliteit als je ze naast elkaar houdt. Ik ken mensen die al 7 of 8 jaar met hun kwaliteitslaarzen doen, het is dus IMO een goede investering.

Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-03 13:03

Bij de stal in Noordwijk (nabij Marum) hebben ze ook 2de hands en nieuwe vanaf 150 euro, ik ga daar ff kijken misschien is dat wel wat.

Lizz

Berichten: 8897
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 14:50

ik heb op maat gemaakte lipica's ik heb namelijk een brede kuit en die had je niet in standaard maten bij mijn voetmaat of ze waren heel duur
mijn lipica's kostte 150 euro en zijn helemaal opgemeten en zitten zalig
bij mij op stal hebben meerdere die ik ken lipica's en zijn er ook te vreden over.
dit is wel in brabant maa ik geloof dat je ze ook in het noorden kan kopen alleen bij wie weet ik niet!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 15:14

Leren rijlaarzen rijden absoluut beter, ik heb Petrie's, ik wil nooit meer iets anders. De mijne moesten op maat gemaakt worden en hebben me 880 gulden gekost, maar ze zitten zooooo lekker.
Dit zijn ze
Afbeelding
Ze zijn nu denk ik een half jaar oud, maar ik heb er pas 2 x mee gereden. Ze zijn echt geweldig!! Lachen

Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-03 18:14

Wow nog maar 2x mee gereden ?? Waarom geef je dan in godsnaam zoveel geld uit ?

Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-03 12:58

Ik heb ze eindelijk !!!!!! *LOL*