Welke goeroe??

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welke NH 'goeroe' vinden jullie het best

Pat Parelli
9 (17%)
Emiel Voest
14 (27%)
Linda Tellington Jones
6 (11%)
de man van KISS
1 (1%)
monty Roberts
21 (41%)
Ray Hunt
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 51


Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 11:15

Wat ik goed vind van NH cursussen is dat je je bewust wordt van je eigen lichaamstaal en hoe een paard daarop reageert.

en dat het zo duur is vind ik ook belachelijk, maar dat zal geen jaren meer duren hoor. Als die hype over is, blijven de goeden over en die kunnen dan deze prijzen echt niet meer blijven hanteren.

germie

Berichten: 26135
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-02 11:32

En dan voor de prijs van een normale les een NH les volgen, dat lijkt mij wel wat. Maar bij wie??? geen idee, ik hou me er niet zo mee bezig.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 12:06

Zou leuk zijn, maar HN moet wel gecotroleerd blijven, want anders is het straks niets meer. Dan kan iedereen les gaan geven. Net als bij dressuur lessen.

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 13:27

Gecontroleerd BLIJVEN. Worden de lessen nu gecontroleerd dan? Verward Volgens mij is er geen instantie die deze mensen beoordeeld op hun kwaliteiten.

Zou misschien niet zo gek zijn. Alhoewel iedereen nu ook les kan geven voor wat betreft Engels rijden. Daar is ook geen controle op.

Ik vind het leuk om veel te zien en veel te leren. Van iedereen probeer ik wat op te steken, je weet maar nooit waar je het nog voor kunt gebruiken. Haha!

germie

Berichten: 26135
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-02 15:32

gecontroleerd?? nee hoor, dan blijft het duur, het is de concurrentie die de prijzen laat zakken. we hoeven immers geen free record shop (of de SHELL)ofzo te zijn kwaliteit levert, maar ook erg duur is.
Iedereen moet gewoon een NH-manege kunnen beginnen.
Nu kan iedereen, zelfs ik!!! een manege beginnen.

Odi
Berichten: 1212
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 16:56

germie schreef:
gecontroleerd?? nee hoor, dan blijft het duur, het is de concurrentie die de prijzen laat zakken. we hoeven immers geen free record shop (of de SHELL)ofzo te zijn kwaliteit levert, maar ook erg duur is.


Klopt het is allemaal duur, het leven is nu eenmaal duur. Les van een goede "engelse" instructeur die alles wit doet en er van moet leven is ook duur.