Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vonnie84 schreef:Hmm, de man die ik wilde laten komen kost 90 euro per behandeling. Ik verwacht dat dit best wel aan de hoge kant is.
wkoekoek schreef:www.osteopathiepaard.nl 70 euro per behandeling incl reiskosten.
marlo schreef:wkoekoek schreef:www.osteopathiepaard.nl 70 euro per behandeling incl reiskosten.
inderdaad, deze moet je hebben, martine is bij mijn paard geweest, super goed!
janna schreef:Ik heb er een die is gediplomeerd osteopaat en fysiotherapeut, komt aan huis, is ongeveer een uur bezig, en rekent 50 euro! En reken maar dat ik verschil merk bij de paarden nadat zij is geweest. Echt super!
Ik heb een paard dat met borstelen over de rug wegzakte, en een die altijd bokte na het opstappen. Beide paarden hebben dit nadat ze 1x zijn behandeld nooit meer gedaan!
Ik zou eens rondbellen en informeren.
twinducklin schreef:Hmm volgens mij ben ik dan wel heel erg afgezet...
Ik heb voor een behandeling 150 euro betaald, hij is een uur met mijn paardje bezig geweest en ik merkte totaal geen verschil erna terwijl ik wist dat ze goed vast zat...
wkoekoek schreef:www.osteopathiepaard.nl 70 euro per behandeling incl reiskosten.
liberations schreef:
Mag ik vragen welke fysio dit is en uit welke buurt zij komt??