mijn transportbeschermers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 17:50

Afbeelding
gekregen van mijn papie.

Ik heb dus vier lage en ze zijn van BK. Ik heb ze al omgedaan en ze passen precies. ben er dus erg blij mee. Barley liep er wel een beetje onwennig mee haha Lachen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 19:33

Hahahaha, als Orry die dingen omheeft...

"You can dance, you can dance...having the time lalalala" *LOL* Vind hem dan altijd direct helemaal AbbA *LOL*
Helaas heeft hij ze laatste trailer rit behoorlijk zitten vernachelen met zijn geschraap en getrap. Hij was ook zo bezweet dat ze na opdrogen helemaal hard zijn, ik moet ze dus nodig wassen. Ik heb trouwens Rambo transportbeschermers.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 20:26

ik heb met mijn verjaardag ook transportbeschermers gekregen.
meteen uitproberen natuurlijk Haha! .
eerst alleen achter omgedaan, ff rond lopen, benen zo hoog mogelijk in de lucht *LOL* , en toen ook nog voor omgedaan, liep ze dus met alle 4 de benen mooi opgetild, zag er echt mooi uit *LOL* .

was wel ff wennen voor haar, alweer wat vreemds aan haar benen, maar toen ze eenmaal wist dat het er toch niet afkon, accepteerde ze het wel Gaaaap .

maar het was echt een mooi gezicht, benen in de lucht, staart in de wind en haar koppie mooi geheven, echt zo'n showpaardje Kwijl Kwijl Kwijl .
het waren wel van die hoge, dus ook de knie bedekt enzo.

{QUOTE} Ik heb het dubbele berichtje verwijder, ORRI {QUOTE}
_________________
Je bereikt met je paard meer met liefde en geduld dan met een zweep en sporen ed.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: orri op 2001-06-18 20:38 ]</font>

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 20:57

Dat zijn mooie!!
Zijn die dingen erg duur??

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 21:02

Hey Heike,
harstikke mooi! Kan Barney al in een trailer staan?? Ik was trouwes nog op je site geweest, foto's zien er goed uit!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 22:03

yep Barley kan op de trailer staan. Ik ben er een keer met haar opgelopen en dat ging heel erg goed.Ze liep me gewoon achterna.

Deze transportbeschermers kostte 90 piek voor vier. Best wel prijzig dus. maar het biedt dus wel bescherming...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 23:35

Ik heb hier via bokt hoge beschermers gekocht voor Sjakila, nou maar hopen dat ze ze om wil hebben, aangezien ze heel gevoelige benen heeft en echt krankjorum wordt als je aan haar benen zit. Heeft iemand nog adviezen hoe dit het beste te doen zonder dat ze alles en iedereen in haar omgeving kapot trapt/slaat?

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 10:38

uhm misschien met je handen over haar benen gaan en haar benen vast houden ?? Daarna de beschermers omdoen. Misschien werkt het ?

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 08:32

Ik heb onlangs voor het eerst transportbeschermers rond mijn kleine paardje gedaan. Gewoon terwijl ze in de paddock stond. In het begin liep ze haar beschermers achterna, ACHTERna, dus, heel de wei achteruit doorwandelen. Laten we zeggen dat het een oefening was Knipoog . Eerst rond het ene voorpoortje gedaan, dan eens rond het ander, en dan rond de vier pootjes (sorry, benen dus) en het was terug in evenwicht, want ze hoefde precies niet meer achertuit te gaan. En dan er gewoon wat mee wandelen in de paddock. Geen probleem! Ze is nu 3 jaar en een paar maanden en ik ben blij dat ze die ervaring ook al weer mee heeft *LOL* .