Gezocht: Paardenwinkels vlak bij Zwolle

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
otje_en_nuffy_lover

Berichten: 351
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: wezep

Gezocht: Paardenwinkels vlak bij Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-02 16:07

Hoi,

Weet niet of het hier past, maar ik zoek paardenwinkels vlak bij Zwolle.
Woon zelf in Wezep (vanaf Zwolle, richting het zuiden) en daar is maar één klein paardenwinkeltje waar ik niks aan heb, want die verkopen alleen de grotere spullen...
Omdat er volgens mij hier toch wel een paar vlak bij Zwolle wonen, dacht ik: misschien weten hun dan wel wat winkels.
In de goudengids kon ik ook niks vinden...
Misschien kunnen jullie mij helpen???
Alvast reuze bedankt.

Doei doei!!!
Janneke

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 17:15

Je kunt in Zwolle naar Bremer, dure winkel, ik vind het niets maar da;s persoonlijk. Bremer zit in het centrum, als je vanaf de Eekwal de stad in loopt, linkerkant.
Je kan naar Heino, daar zit Horse Power (ehm da's van Horselover) grote winkel, veel spullen. Ga ik meestal heen omdat je daar kunt vinden wat je zoekt, oke meestal.
Je zou ook nog naar van Leusen kunnen in Dalfsen, is al weer een eindje verder weg. Ook een klein winkeltje ga er eigenlijk nooit heen.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 19:22

Die verkopen alles hoor in Wezep. Zeer uitgebreid en kunnen ook alles bestellen wat je nodig hebt...
HZ is erg uitgebreid, zowel hoofdstel, zadels, tuigen, dekens als heel veel kleding, vele poetspullen en wormspuiten ed...
Daarnaast fokken ze welsh pony's, dus ook kleine maten hebben ze en kunnen ze altijd nog kleiner bestellen.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 21:05

in Hulshorst zit ook een ruitersportzaak. Hypo de Veluwe. Is net nieuw (jaar ongeveer). En hebben zeer veel keus.
Die mremer, is die van het ruitergilde? Want die zit toch vlak bij het centrum? Die vind ik in ieder geval ook niets duur, en veel eigendunk. Echt kak.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 21:08

Bij HZ in Wezep ben ik vorige week nog geweest, die vind ik behoorlijk groot hoor, en ze hebben heel veel! Of bedoel je die niet?

Horsepower in Heino is idd een goede. Vallen onder de Horselover-keten (van Hypodrama) maar ik vind het wel een prettige winkel.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 21:13

hypo de veluwe valt trouwens ook onder de horselover keten.

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 00:57

Ik ben van de zomer bij den Besten in Hierden geweest. Ik vond het een prettige zaak, niet zo duur, niet direct op je vingers gekeken en als je hulp nodig had, was die er wel metteen. Hypo de Veluwe in Hulshorst van de Horselover keten vond ik een wat minder prettige winkel, wel vrij groot, maar prijzig en minder attent personeel.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 10:16

Heino, daar zit de horsepower. Haha, ik zie nu dat ie ertussen staat. Haha!
Richting deventer, afslag Heino-noord, rotonde linkaf, eine weg rechtsaf en dan zit ie 100 meter verder aan de rechterkant.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 14:27

Jet schreef:
Hypo de Veluwe in Hulshorst van de Horselover keten vond ik een wat minder prettige winkel, wel vrij groot, maar prijzig en minder attent personeel.

hangt idd heel erg af van wie er in de winkel staat. Maar vergeleken met de vrielink waar ik eerder heenging, vond ik het meeste wel goedkoper.

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 15:42

Van Leusen in Dalfsen is ook een goede. Goede service, niet overdreven duur, ligt alleen een beetje achteraf. Maar in overleg is altijd alles mogelijk, de mensen hebben echt verstand van wat ze verkopen.
Ik vind de Horsepower wat minder, eigenlijk. Teveel eenheidsworst naar mijn smaak. Komt waarschijnlijk juist omdat ze onderdeel van die keten zijn.

otje_en_nuffy_lover

Berichten: 351
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 19:53

vanda's schreef:
Die verkopen alles hoor in Wezep. Zeer uitgebreid en kunnen ook alles bestellen wat je nodig hebt...
HZ is erg uitgebreid, zowel hoofdstel, zadels, tuigen, dekens als heel veel kleding, vele poetspullen en wormspuiten ed...
Daarnaast fokken ze welsh pony's, dus ook kleine maten hebben ze en kunnen ze altijd nog kleiner bestellen.

Sory, maar het zijn niet de spulletjes die ik bedoel. Dus...En ik ben er al een aantal keer geweest...Want ik woon namelijk zelf in Wezep...
Janneke

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 10:46

Maar wat bedoel je dan wel? Verward

otje_en_nuffy_lover

Berichten: 351
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 15:15

Ik veb vandaag naar Heino geweest. En deze winkel bevalt me super goed.