Kosten biotine en max-h, en nog wat vraagjes!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

pojack

Berichten: 554
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 19:41

Hoi Destinietje

Mijn paardje heeft ook erg slechte hoeven, ze brokkelen af en groeien slecht aan, en er zitten ook nog bobbels en deuken in.
Ik voer nu sinds 2,5 maand Maxh hippo (op advies van mijn smid) en ik moet zeggen dat ik nu al een goed resultaat heb (ook al voer ik het nog niet zo lang).
Zijn hoeven zijn nu ongeveer 2 cm gegroeid en ik moet zeggen dat het er heel netjes uit ziet. Ook zit hij weer lekker in zijn vacht en is hij veel levendiger geworden (hij zit weer lekker in zijn vel). Want maxh werkt voor heel het lichaam.

Ik weet van Biotine dat het niet bij alle paarden aanslaat en dat het minstens een jaar duurt voordat je merkt dat het werkt.

De kosten van de biotine zou ik je niet kunnen vertellen maar wel de kosten van Maxh hippo.
De kosten van Maxh zijn: 1 pot (1kilo) kost 29,50 (euro) je geeft aan je paardje 1 schepje (25gram) per dag dus je doet er ongeveer 40 dagen mee.
Wil je meer weten dan moet je even op de site van Maxh kijken www.maxh.nl

Groetjes Gwen

Mijn fjord is niet eigenwijs, hij doet alles op zijn eigen wijze
Only when the last tree has died & the last river has been poisoned & the last fish has been caught will we realize that we cannot eat money
Extra centen verdien?? Meld je dan nu aan Cash4ladies Gekkengoud


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, YandexBot en 27 bezoekers