paard inrijden wat kan ik vragen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

paard inrijden wat kan ik vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 18:13

ikb en gevraagd om op een handel/pensionstal enkele paarden zadelmak te maken en dan door te rijden. het is dan de bedoeling dat ik de paarden 4/5 keer per week rijd. ik heb zelf al wel een bedrag in gedachte maar ben benieuwd wat andere willen vragen

x yvon



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 10:54

de paarden blijven gewoon daar op stal staan. het zijn paarden van verschillend nivo er staat een hele goed gribaldi en een chaboucon (schreef het verkeerd denk ik) verder een gewone metall en een vrij goede lux. ik het zelf het bedrag van 100 euro per maand in gedachten en dan rijd ik de paarden 4 a 5x in de week.

ik denk dat diploma's niet zo belangrijk zijn want ik denk niet dat ik in deurne zal leren hoe ike en paard zadelmak moet maken en ik geloof ook niet dat ik er ergens voor op examen kan!!

x yvon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 11:24

ja ik weet het echt helemaal niet. op de stal waar ik het eerst deed werkte ik gewoon en deed ik het zadelmak maken erbij. en die mensen hebben mij gewoon gevraagd om het te doen. ik ben er niet zelf naartoe gestapt.

x yvon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 11:48

ik wil 100 euro per maand per paard afleveren. als ik ze een maand gereden heb moeten ze klaar zijn om een leuk B proef je te kunnen lopen (mits het paard er aantoe is) bij de wat moeilijkere paarden zal ik wat langer nodig hebben.

x [naam]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers