Ligt het aan mij, of zijn de dekens megaduur?!?!!?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Ligt het aan mij, of zijn de dekens megaduur?!?!!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-02 11:27

Wat is dat toch met die Euro's Misselijk ?
Ik kan me herinneren dat ik vorig jaar nog winterdekens heb gekocht voor F 80,-. Bij Divoza, van Pagony.
En nou opeens betaal je voor een simpele Harry's Horse al E70!!!!!
De goedkoopste deken die ik kon vinden was 54 euro en de gemiddelde prijs voor een beetje redelijke winterdeken van de Horselover, waar nog een beetje voering in zit is al gauw rond de E109,-! Daar kocht je vorig jaar zowat een Bucas voor!
Ik zei er wat van in een klein ruitersportzaakje waar ik al jaren kom, maar nee hoor....alles was 'gewoon'omgeprijsd. Zeker net als het kopje thee wat gewoon is omgeprijsd en je opeens 2 euro voor betaald.
Ligt het echt aan mij, of zijn de dekens echt prijziger geworden?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 12:04

ik heb voor 58 euro bij divoza een deken gekocht, de pagony perfect dacht ik.
Maar verder:
Owh wat er, ik heb de ziekte van duisenberg, au au au

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 12:54

....de ziekte van duisenberg... au au au...

de euro maakt alles duur, dus ook de dekens!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 13:16

Alles is gewoon stukken duurder. Ik ben nu echt op de cent geworden, voor duurdere paardenaankopen surf ik wat af om het daar te kopen waar het het voordeligst is.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 14:27

ja ik heb gister een fleece deken van Buca gekocht. met hals 90 euro!
maar ik heb ook een winterdek van bucas, nou pittig prijs hoor!!!!!
echt niet normaal! maar helaas is dat met alles zo

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 14:30

Ik woon in Nijmegen en hier is een nieuwe winkel die De Hoefslag heet, ik heb hier 2 dekens gekocht, een mega mooie van HH met licht en donkerblauw, ik geloof 35 euro en een wollo met kruissingels voor 30 euro... Niks aan het handje bij mij dus. Maar nu is die winkel over het algemeen wel erg goedkoop. Gewoon goed zoeken dus!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-02 23:29

Ik heb goed gezocht, maar ik heb toch echt voor onze A welsh een simpele Harry Horse deken kunnen kopen voor E50!!!!
De betere heb ik maar laten liggen, want die was ook van HH, maar 109 euro! Nou, F242,- voor een dekentje van HH gaat me wel wat te ver...het ding is 1 meter lang zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 00:57

Ik heb ook erg lang gezocht voordat ik uiteindelijk een goede dikke deken voor Lois heb gevonden. Ik wilde aanvankelijk gaan voor een Bucas maar het is een Pagony geworden. Eerlijk is eerlijk, ik sta versteld van de pasvorm en de kwaliteit. Deze deken is waterdicht en ik kan mijn paar er nat onder zetten omdat het wel vocht afvoerd maar niet binnenlaat. Het werkt echt super en dat voor een E 95,- incl. verzendkosten. Ik ben dik tevreden!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-02 10:42

Ja, dat is dan wel te doen.

Twee jaar terug heb ik voor Marillion een 500 grams winterdeken, waterdicht en verkrijgbaar met afneembaar halsstuk gekocht voor 189 gulden. Hij is echt perfect, maar ik heb zoiets nog niet kunnen vinden.

Maar jee, voor zo'n kleintje, die toch al wel wat wintervacht heeft ga ik geen deken van 242 gulden kopen....en dan nog een simpele HH...ik geloofde mijn ogen EN oren niet!!! Haha!
Eigenlijk mogen ze allemaal weleens een nieuwe deken en vroeger (guldentijdperk) kocht ik dat heel makkelijk, maar ineens heb ik er gewoon een afkeer van om dingen te kopen, ik heb continu het gevoel dat ik genaaid wordt. Boos!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 12:57

Ik heb een paar weken geleden bij divoza een Bucas Celtic gekocht voor E56, was in de aanbieding. Gewoon mazzel!

Voor het andere paard heb ik een regendeken van pagony, bevalt ook goed, alleen vind ik dat ze iets beter na hadden moeten denken over de sluitingen van de singels, die gaan telkens los.

Verder ben ik het abso met je eens hoor, we worden gewoon uitgebuit!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 13:03

ja alles is duurder geworden
ik heb een tijdje gelden bij hyporama een canvad deken gekocht voor 50 euro
daar had ik wel geluk mee
maar ja dat klopt de dkekens zijn veel duurder geworden
paardijrden was al een dure sport maar nu zeker met de €

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 11:23

Twee jaar geleden heb ik een Rhino dek gekocht voor 215 of 225 gulden weet het niet meer helemaal precies. Deze deken kost nu 365 gulden.... tja.

Ik heb nu dus ook een Pagony Tiger besteld, ik ga het er maar weer op wagen, ondanks slechte ervaringen met een zogenaamd waterdicht dek van Pagony....

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 11:33

Ik heb dus net een nieuwe Rambo Turnout Original gekocht, gewoon de traditionele groene met rode bies,
ik moest daar nu 239 euro voor betalen,
echt heel erg veel geld, maar hij is wel enorm verbeterd ten opzicht van de modellen van vorig jaar.
Ik ben er dik tevreden mee!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 12:31

Ja ik zelf ben 14 en kan nog niet werken en krijg elke week maar weinig zakgeld.
Dus ik kan ook niet zomaar een deken kopen, daar heb ik het geld gewoon niet voor.
Alles is gewoon echt duurder geworden.....vind het gewoon niet leuk meer om iets te kopen.
Dan zie je iets leuks liggen van bijv. 5 euro en dan denk je van: ach dat bedrag valt best mee.....maar ondertussen is het toch al meer dan 10 gulden Boos!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 13:10

Het is allemaal veel duurder geworden. Daarom haal ik m'n dekens uit Engeland. Daar zijn ze nog wel te betalen. En hebben ze heel veel kleine maatjes voor een hele nette prijs.

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 14:17

Dennis schreef:
Het is allemaal veel duurder geworden. Daarom haal ik m'n dekens uit Engeland. Daar zijn ze nog wel te betalen. En hebben ze heel veel kleine maatjes voor een hele nette prijs.


Heb je daar een adres van??


En idd de dekens zijn veeeel duurder, maar dat is alles dus zoals ik al eerder las. Ik ben nu ook op veel meer op de cent, doe mij de gulden maar weer hoor.

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 23:38

Bij zadelmarkt.nl hebben ze meestal wel goeie dekenstunts, ze hebben ze nu voor 25 euro