Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)

passepartout schreef:Manlief krijgt voorrang, dus heeft hij les of wedstrijd dat moet ik een ander paard rijden. Dit is geen probleem want we hebben meerdere paarden.
Hoe is dit item bij jullie geregeld?

bij voorkeur puch en dan ook nog zo oud als het maar kan.
Mijn vriend heeft ook niets met paarden. Na 2 jaar verkering hefet hij me laatst voor het eerst zien rijden. We gaan samenwonen en paard komt bij huis (hij is boer en heeft 60 hectare land). Hij is nu wel druk bezig om paardenboxen te bouwen maar heeft er verder niets mee. Wel jammer eigenlijk. Lijkt me leuk dit te delen. maar helaas. ben al blij dat mijn paard ook welkom is op de boerderij.
Maar hij gaat wel vaak met me mee, helpen poetsen en opzadelen. Hij kletst ook gezellig tegen haar en hij vind het leuk om te kijken als ik rij (heeft vast iets met wiebelende borsten te maken maar goed). En hij helpt me met springen, hindernisjes (her) bouwen 
Sione schreef:Mijn vriend heeft ook niets met paarden. Na 2 jaar verkering hefet hij me laatst voor het eerst zien rijden. We gaan samenwonen en paard komt bij huis (hij is boer en heeft 60 hectare land). Hij is nu wel druk bezig om paardenboxen te bouwen maar heeft er verder niets mee. Wel jammer eigenlijk. Lijkt me leuk dit te delen. maar helaas. ben al blij dat mijn paard ook welkom is op de boerderij.Mijn vriend heeft ook niets met paarden. Na 2 jaar verkering hefet hij me laatst voor het eerst zien rijden. We gaan samenwonen en paard komt bij huis (hij is boer en heeft 60 hectare land). Hij is nu wel druk bezig om paardenboxen te bouwen maar heeft er verder niets mee. Wel jammer eigenlijk. Lijkt me leuk dit te delen. maar helaas. ben al blij dat mijn paard ook welkom is op de boerderij.

hij heeft deurne gedaan maar is nu international chauffeur hij gaat als hij thuis is altijd mee naar stal en helpt mij ook wel niet te vaak want dan gaat de beddenplank er weer tussen. Hij rijdt niet meer zo af en toe stapt hij eens op ons eigen paard en soms gaan we naar vrienden in Markelo en dan rijdt hij wel..
Mijn vriend was al producer/studiotechnicus maar sinds we samen zijn, heeft hij zich toegelegd op de kür op muziek. Hij is enorm gedreven en ook helemaal gek met paarden (alleen wel vanaf de grond, niet erop
).
RockyLover schreef:Mijn vriend rijdt al een aantal jaren langer dan ik. Hij is een echte 'cowboy' haha, hij wil altijd op het wildste paard, met zijn lange chaps aan, lekker springen of crossen door het duin of over het strand. En het lukt hem ook nog eens om altijd te blijven zitten! Hij rijdt vaak met me mee op buitenrit, maar meedoen met dressuur doet hij toh echt niet en hij houdt niet van poetsen en knuffelen met paarden, wel jammer vind ik. Maar ik hoef niet te klagen hoor
) was toch echt van een heel ander kaliber... hihi! Wel lekker dat je nu samen met Alex door het duin kan rijden, Rocky staat toch nog steeds op de boerderij? En ga je nog mee naar Candor woendag? Lijkt me gezellig!