hele dagen op stal -> chagrijnig?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

hele dagen op stal -> chagrijnig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-02 20:35

jullie paarden ook?

Gut, Ewald is echt niet te genieten hoor :d hij verwijt het mij geloof ik allemaal Tong uitsteken Oren de hele tijd in de nek, alleen als ik zn "lievelingsborstel" pak gaan zn oortjes naar voren, maar verder, hij begroet me niet eens meer, normaal als ik de boxdeur open doe kwam ie met zn lieve schattige koppie naar me toe en nu, hij blijft gewoon met zn kont naar me toe staan Verdrietig

Gelukkig hebben ze vandaag lekker buiten gestaan en hoop de rest van de week ook Lachen

Gr. Maaike

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 20:38

Ja de mijne is ook super chagie als ie een dagje binnen moet blijven, zoals afgelopen zondag! Maar normaal staan ze van 9 tot 5 buiten of zo.
Maar dan is ie niet te genieten, net even happen naar je jas, dreigen etc.
Tja ik ken hem onderhand, maar anders zou je bang worden!!!

Gr

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 20:47

ja hoor heel herkenbaar,maffick is ook altijd zo lekker vrolijk als ik z'n stalletje kom uitmesten en hij heeft er de hele dag ingestaan(niet dus Haha! )
En als ie dan buiten komt en t is prutsweer gaat ie staan hinniken dat meneer weer naar binnen wil terwijl ie net 5 minuten buiten staat,tja paarden?! Haha!

kan t me ook wel voorstellen hoor,kzou ook chagge worden als ik de hele dag op m'n kamertje moest blijven Clown

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 21:28

Afbeeldingik kan bij Gammon zo op het oog geen verschil zien, als hij maar te eten heeft. Maar buiten is natuurlijk beter.Afbeelding

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 22:52

En Ivanka is natuuuurlijk weer het omgekeerde *LOL*. Mevrouw heeft net een nieuwe stal *waar ze echt blij mee is Pling*, de deur staat altijd open, zodat ze zelf kan kiezen of ze naar binnen of naar buiten gaat. Maar Ivanka staat dus de hele dag binnen volgens mijn oom, hij is altijd thuis en ziet haar bijna nooit meer buiten staan. Altijd staat ze in de deuropening van haar stal naar buiten te kijken.
Maar ze is wel altijd vrolijk, ook al staat ze de hele dag op stal Haha! Lovers

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 23:20

Heel herkenbaar !
Mijn paard is ook niet te genieten als ie langer dan een kwartier binnen moet staan.
Zo'n dag als zondag is echt een zwarte dag in zijn leven, maar het kon even niet anders.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 09:14

Hmm, Camilla is dan niet chagrijnig, Maar vrolijk en wil zsm naar buiten! Als de staldeur open gaat doet ze er alles aan om zoeffff naar buiten te rennen. Knipoog
Tja.. Dat mag ze neit maar soms lukt het wel.
Toen Make er bijvoorbeeld nog was liet ik haar uit haar eigen de stal uitlopen, zodat ik Make tegen kon houden, normaal ging Camil dan gewoon stilstaan maar als ze nog niet buiten geweest was was ze zo buiten! Ik was dan wel optijd om haar te vangen voordat ze naar de wei liep.. Maartoch, ze is er nooit chagrijnig van!!