hoeveel kan ik voor deze pony vragen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marielle231

Berichten: 3220
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: zwolle

hoeveel kan ik voor deze pony vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 14:23

Helaas moet ik mijn pony weer weg doen. Huilen Huilen
Ik zou deze pony krijgen van iemand anders alleen deze persoon betaald hem opeens niet meer.
nou heb ik hem dus zelf gekocht maar zit nu met alles in de knoei huur van de stalling en rekeningen van mijzelf.

Maar nu is mijn vraag wat zou deze pony waard zijn.

Ras: Arabier
Kleur: bruinschimmel
Stokmt:ong 1.50
Leefdtijd: 4
Geslacht: Ruin.

Hij is echt lief in de omgang.
bij de oude eigenaars is hij bereden maar moest nog wel eens bokken.(niet gemeen)

Ikzelf heb er nog niet op gereden.
Hij heeft papieren alleen die heb ik nog niet gehad die zouden de oude eigenaars me nog opsturen.

Wat zou ik hier voor kunnen vragen?

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:39

Ligt helemaal aan het paard. Zorg jij nu eerst maar dat je de papieren krijgt, dan is er wat meer over te zeggen. Hoe lang is er niet op gereden? is het paard verkeersmak? allemaal dingen die meespelen in de prijs. HOe zijn de gangen?

Ik vind het trouwens niet slim om niet eerst van te voren te bedenken wat een pony allemaal wel niet kost. Willen je ouders je niet helpen? Dan kun je de pony zelf gewoon houden. Dat lijkt mij het leukste voor jou.
Wat heb je zelf voor je pony betaald? Dat lijkt mij ook meespelen in de uiteindelijke verkoopprijs die waarschijnlijk lager ligt dan de aankoopprijs omdat de pony in waarde niet gestegen is (je hebt de pony niet bereden)

marielle231

Berichten: 3220
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 19:52

deze is niet meer geldig
ik heb iets kunnen regelen