rijvereniging, waar lessen en rijden jullie???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moniquelucky

Berichten: 2748
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

rijvereniging, waar lessen en rijden jullie???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 20:19

Ik ga dus binnenkort verhuizen naar Wellerlooi (Limburg) en daar is een rijvereniging waar ik lid van wil worden maar volgens mij hebben ze alleen een grasland waar ze op trainen?
Als ze toch een bak hebben en het is in de buurt laat ik misschien geen bak aanleggen anders wel.
Maar hoe is dat bij jullie, voor diegene die hun paarden bij huis hebben staan???
Ik heb al gebeld maar was dat vergeten te vragen maar ik vind het zo zeurderig staan om weer te bellen.

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 20:41

Wij hebben bij de rijvereniging een hele mooie binnen bak (sinds kort) een buiten bak en een weiland en een kantine, dus helemaal perfect!
We krijgen in de zomer 2x in de week les en ind e winter 1x. En er worden allemaal leuke buitenritten en wedstrijden georganiseerd. En dat voor 350?! GULDEN in het jaar!
Zelf heb ik ook geen buitenbak (kleine bak, 20 bij 25) maar rij wel bi jde buren in de bak, dus dat ik wel makkelijk *LOL*

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 20:48

Ik start onder de naam van de rijvereniging, maar ik les er niet. Dat gebeurt bij deze vereniging niet. Misschien omdat dit een oude NBVR rijvereniging is.
Ik heb mijn eigen instructrice en die komt gewoon op de privéstal waar ik sta. Ik rijd alleen de buitenwedstrijden van de vereniging mee.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:28

Wij hebben bij de rijvereniging 2 buitenbakken van 20 x 60. Op zich zijn het best heel mooie bakken, maar de kwaliteit van de bodem is slecht. Er komt soms puin naar boven en het water loopt totaal niet weg (komt door het puin). Ze gaan er nu wat aan doen.
In de zomer trainen we op donderdag buiten en in de winter huren we een binnenbak bij iemand en dan rijden we op dinsdagavond.
Verder rijd ik dus in de buitenbak van de club en krijg ik les bij iemand thuis.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:32

de Ponyclub waar mijn dochter rijd heeft een binnen en buitenbak.
Ze heeft 1 keer per week priveles (= de enige in die groep) van een halfuurtje.
Word van alles georganiseerd, kamp, beachparty's etc.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:32

de Ponyclub waar mijn dochter rijd heeft een binnen en buitenbak.
Ze heeft 1 keer per week priveles (= de enige in die groep) van een halfuurtje.
Word van alles georganiseerd, kamp, beachparty's etc.

ieris

Berichten: 1782
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:46

Ik ben alleen lid van de rijvereniging om wedstrijden te rijden,maar ik doe nooit mee aan de lessen bij hun.
Ik heb zelf thuis ongeveer 1 keer per week priveles in mijn eigen bak op grasland.
Dat gaat heel goed,aleen bij heel nat weer galopeer ik niet,maar verder kan ik er alles op doen.