Winkel in Bilthoven?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 19:04

Dat is Horseland, aan de Leyenseweg in Bilthoven. Zat vroeger in een heel klein schattig hoekwinkeltje in een woonwijk in Utrecht Haha!. Hun huidige zaak in Bilthoven is best groot. Ik vind 'm overigens wel vrij prijzig vergeleken bij bijv. Divoza en de Hypo/Horselover-zaken, maar ze hebben wel goed spul.

Vanuit Amersfoort is Freddy's Ruitersport ook best te doen. Die zit in gemeente Nieuwegein aan de kant van Utrecht, op industrieterrein Laagraven (naast knooppunt Lunetten). Of naar Koch in Utrecht, niet zo groot maar ze hebben heel veel. Die zit op Kanaleneiland in Utrecht, vlak bij de Ikea en ook redelijk dicht bij Freddy's.

En dan heb je nog die zaak in Bussum, onderdeel van de Hypo/Horselover-keten, maar daar ben ik zelf niet zo kapot van. Ben er een paar keer geweest, maar ik vond hun collectie niet echt bijzonder en ik vond het ook onoverzichtelijk.

In Garderen zit trouwens Heja, de trailerdealer, en die heeft ook een ruitersportzaak op het terrein. Goed assortiment en normaal geprijsd. Ik vond het een prettige winkel!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fiero6, Pova en 99 bezoekers