equitex shabrakken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

equitex shabrakken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 13:03

Afbeelding

Het equitex zadeldek is vervaardigd van het natuurlijke materiaal latex. Dit materiaal is zeer schokabsorberend en goed ademend waardoor geen warmteophoping ontstaat op de rug van het paard. Bacterie-ophoping wordt voorkomen doordat het materiaal antiseptisch is. Doordat er nagenoeg geen naden zijn aangebracht worden schuurplekken vermeden
€ 89,95


Zijn ze echt goed?
Zit er over na te denken om zo een aan te schaffen, maar wil geen geld weggooien, dan in het wit zo dat ik hem op wedstrijden ook kan gebruiken...


Groetjes Maaike

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 13:16

Ja, ze zijn echt de beste(eigen ervaring). Absoluut het geld waard. Nog beter is om een nieuw zadel te kopen, dan hoef je deze niet te kopen. Maar ik kan me voorstellen dat dat ook een probleem is.

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 13:36

Ik zit er ook over te denken om zo'n shabrak te kopen. Heb er zelf geen ervaring mee, maar wel positieve verhalen over gehoord.

Wat ik alleen een beetje vreemd vind, is dat er een rood shabrak op de foto staat, maar dat ze niet in het rood te krijgen zijn. Verward

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 13:51

Prima schreef:
Ja, ze zijn echt de beste(eigen ervaring). Absoluut het geld waard. Nog beter is om een nieuw zadel te kopen, dan hoef je deze niet te kopen. Maar ik kan me voorstellen dat dat ook een probleem is.


Als het inderdaad is omdat het zadel neit goed past, zou ik eerder terug gaan naar de winkel. Je hebt het zadel nog maar net. Opvullen en prutsen met dekjes maakt het er vaak niet beter op. Ze moeten gewoon een goed passend zadel leveren.

Verder heb ik geen ervaring met die dekjes

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 19:00

haha nee mijn zadel is net nieuw en die ligt perfect!
Ik vind het een mooi shabrack en dat ie nog schokdempend enzo is is mooi meegenomen, lijkt mij gewoon een goed shabrack, waarom rijden mensen met gelpads als hun zadel goed past?

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 19:15

Ik heb een heerlijk schapenvelletje onder Baduhs zadel. Baduh gooit nogal hoog op en draaft ook snel dus is het moeilijk om netjes zacht neer te komen. Ik doe het om schokken op te vangen, en omdat het de spieren en gewrichten warm maakt en masseert (jaja).

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 19:35

Ik ben ook van mening dat alleen echt schapenbont het beste is. Ik heb véél ervaring met dit soort dekjes, maar deze nou net weer niet. Verder deel ik je mening als je zegt dat het altijd mooi meegenomen is.
Mijn zadel past ook perfect, heeft zelfs nog een ingebouwde gellaag, maar toch rijd ik met een bontshabrak Lachen Al is het maar omdat we velen kilometers per week maken en ik toch echt de kans op doorrijden of iets dergelijks wil verkleinen..

pmarena

Berichten: 48107
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 19:45

Ik vind ze niet zo eigenlijk , de voering hangt er maar een beetje losjes in....vind het het geld niet waard eerlijk gezegd en het model niet mooi.
Maar dat is persoonlijk natuurlijk , een ander is er weer helemaal verkikkerd op , dus wat dat betreft Tong uitsteken

Hij is trouwens als het goed is wel in bordeaux leverbaar , alleen moeten ze dan in het buitenland besteld worden en dat duurt errrrrug lang , dus wellicht dat ze het daarom liever niet doen ?

Trouwens in Duitsland verkopen ze ze ook maar dan heb je meer keuze in kleur als het goed is Knipoog

Zie http://www.kraemerpferdesport.de

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 21:01

Geweldige shabrakken!!!! Nappie liep ineens een stuk beter toen ik zo'n shabrak onder mijn oude zadel had. Inmiddels heb ik een nieuw zadel en heb ik mijn oude equitex shabrak aan Lonneke verkocht net voordat zij haar Lage Vuursche endurancerit ging rijden. Zij vond het geloof ik ook een erg fijn shabrak Haha! Absoluut de moeite waard en ze bkijven na tig keer wassen in de wasmachine nog steeds mooi!