wie kan mij helpen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 13:32

Mijn merrie is al weken niet haarzelf na het verliezen van de vrucht.
ze is extreem gespannen en heb de DA laten komen.
met veel pijn en moeite is er bloed afgenomen en heeft ze een hormonenspuit gehad voor eventuele resten.uitslag was dat het spierenzym in het bloed licht verhoogd is
ze heeft nu al ruim 3 wekwn vitamine E en Selenium en iets om rustig te worden.Natuurlijk werkt het weer ook mee op het ogenblik.
Maar met rijden , vooral met aangalloperen gaan haar oren plat in haar nek, krijg een rotbok en ze zwiept hard met haar staart.
volgens mijn instructrice moet ik dit wel gewoon meenemen, wat ik dus ook doe.Maar om een lang verhaal kort te maken.
Ik ben erg geintresseerd in die meneer Hoevers die paardenmagnetiseur/masseur/fluisteraar na de verhaoen van Kim en Merilyn
Ik kan a.s. zaterdag terecht om 4 uur.
Volgende probleem is dus dat ik geen vervoer kan regellen.
Ik kan wel een trailer lenen, nu dus nog een auto en chauffeur.
Zou iemand mij tegen vergoeding willen helpen?
Ik heb er echt een hoop voor over, en wil gewoon dat mijn meisje geholpen word..
mijn merrie staat gestald in vianen.
Ik hoop op reactie Lachen

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 14:11

bel eens een keertje met Margriet van de Silverlinde. Ik krijg daar les en zij kan misschien wel helpen. Ze heeft van 9 tot 10 spreekuur en haar nummer kun je vinden op de Silverlinde website.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 08:15

helaas...het was te proberen
Ik zeg de afspraak weer af..

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 09:17

Jeetje ik kreeg je sms gisteren, maar mijn tel. batterij was gortleeg. En ik zat met verjaardagsvisite. Ik wil je best helpen. staat de trailer bij jullie, dan rij ik wel met mijn vaders auto.