veulen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
saby

Berichten: 15
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: bergen op zoom

veulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 14:57

ik kom weleens bij een veulen
ik mag hem alleen poetsen en er heel soms mee lopen, wat kan ik nog meer doen? van de baas mag alleen dat en op de andere pony mag ik niet meer rijden Huilen , stom he? het is zelfs een groote pony hoor en ik ben heel dun Haha! een ander meisje die dikker en grooter is mag er wel op , en soms een kind die af en toe eens komt een kennis mag er wel op en die is nog drukker dan mijn.
ik doe weleens slalommen met met hem, maar wat is nog een idee,
mag je een veulen ook vlechten dat vind ik ook leuk om te doen, maar misschien is dat slecht voor de haren.
mag je vrijdresuur ook doen met een veulen onder een jaar? niet dat hij veel moet dan maar zo 1 keer per week als ik kom voetjes leren of steigeren , dat doet hij namelijk al, maar dan op komando en hoe leer je dat?

nou bedankt voor de antwoorden alvast

kisses Kusje

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 15:09

Ik zou dat eerst maar eens met de eigenaar overleggen, ik denk niet dat die daar zo blij mee is. Laat het veulen lekker veulen zijn en ga hem zeker geen kunstjes leren! Die kunnen later slecht van pas komen....

Gooi het veulen in de wei bij zijn vriendjes waar hij hoort en haal er af en toe een borsteltje overheen of doe hem een halstertje aan. That's it!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 15:46

Wandelen, hoeven uitkrabben, hem eraan wennen dat hij op elk plekje van zn lichaam aangeraakt kan worden. Meer zou ik er niet mee doen. En vooral niet laten steigeren! (nu is dat nog heel lief, maar als ie 4 jaar oud is en aan het puberen dan is dat niet zo lief meer!)

yreen
Berichten: 73
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 17:06

helemaal mee eens

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 17:33

Neeh joh, niet te veel rommelen met een veulen en aan vrijheids dresseur zijn ze nog helemaal niet aan toe. Helemaal hand mak maken, masseren, een stukje mee wandelen, gewoon lekker knuffelen, maar verder niets. Je gaat een peuter toch ook geen kunstje's leren?

Melodytjuh
Berichten: 7
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 18:07

mijn pony heeft ook een veulen gehad enheeft presley heet de eerste en di eheb ik nou nog en de tweede heet lagoon en die heb ik ook die is 2 weken geleden gebooren *LOL*

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 18:11

Zo laat nog? Dat is toch best laat voor een veulen? deze maand geboren worden?