Mountain Horse laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Mountain Horse laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-02 17:41

Die vind ik erg mooi, maar ook behoorlijk aan de prijs! Knipoog
Daarom zou ik graag willen weten hoe deze laarzen bevallen.
Zijn jullie blij met je laarzen, wat doe je er zoal mee en hoe is de prijs - kwaliteit verhouding?
Laat maar horen!! Haha!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:09

O, die zijn echt geweldig Tong uitsteken , maar helaas niet voor mijn portemonee bestemd.......... Haha!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:11

Ppff die zijn mooi he Haha!
Ik wil ze ook heel graag, en dan in het bruin.
Alleen heb gehoord (precies, van horen zeggen, weet dus niet in hoeverre het waar is) dat de rits nog weleens problemen willen geven, maar toch ga ik ze aanschaffen.......tegen de tijd dat ik weer wat centjes heb Knipoog

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:13

Hartstikke mooi, maar slecht!Binnen de kortst mogelijke tijd lubbert het elastiek en de ritsen zijn ook niet bestemd om er mee paard te rijden.Verder zijn ze niet waterdicht en dat is toch ook wel handig als je veel buiten bent.Ik vind ze prachtig maar voor wat je krijgt zijn ze veel te duur!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:19

Ik heb ze!
Ze bavallen mij super, omdat ik brede kuiten heb, en de meeste laarzen niet passen, of ik ze niet meer uitkrijg. Dat is nu dus over. Ik heb nog nergens problemen meegehad, en heb ze nu 2 jaar.

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:46

een vriendin van me heeft ze ook .. al 2 jaar nu en ze bevallen prim

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:51

ik heb ze in thermo uitvoering, en lekker dat ze zitten. WARM!!! En je kan er super mee rijden hoor. ik heb ze vorig jaar gehaald, en geen problemen ermee, ook niet met de rits. Een goede prijskwaliteitverhouding vind ik. Van de leren uitvoering weet ik het niet.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 01:08

Ik heb ook de nieuwe winteruitvoering, rimfrost. Ze moeten wel ff wennen omdat ze erg stug zijn en met trainen/oefenen/lessen zijn ze niet geschikt, vind ik. Voor buiten zijn we écht wel lekker warm!

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 07:23

ritsen gaan snel stuk, dus slechte prijs-kwaliteitverhouding.

Serval

Berichten: 667
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: NRW-Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 10:42

Ik heb die van mij 2,5 jaar geleden gekocht en draag ze nu pas sinds een paar maanden (ze waren toen NLG 199,95 bij Divoza aanzienlijk goedkoper). Ik vind ze gewoon super !
Ze zijn waterdicht (behalve op de ritssluiting), de rits is mega-sterk, de zool is slijtvast, en ze zitten als gegoten. De jodhpur van Mountain Horse met stalen neus heb ik nu ook al 2 jaar en die zijn nog steeds niet versleten. Wat betreft de prijs- en kwaliteitsverhouding ze zijn aan de dure kant maar je hebt (vindt ik) wel waar voor je geld.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 11:58

super fijn! niet toegestaan op dressuurwedstrijden (en er zijn hier al een aantal topics over geweest hoor!) Schijnheilig
Ik heb ze zelf ook al een aantal jaar en vind ze zalig

Panthera
Berichten: 35
Geregistreerd: 22-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 16:09

De Mountain High Rider is een superlaars. Ik heb mijn bruine al een hele tijd en heb toevallig gisteren in de uitverkoop bij mijn in de buurt een paar zwarte gekocht. Ik ben er heel tevreden over. Ze zijn uiteraard niet waterdicht (wel waterafstotend en dat is niet hetzelfde dan waterdicht), maar dat is geen enkele lederen rijlaars. Het ritsenprobleem kwam voornamelijk voor bij de nieuwe laars de Sportive High Rider (wel toegestaan bij springwedstijden niet bij dressuur). Deze heeft een vriendin van mij en is er supertevreden over. Haar moeder die ze later ook gekocht heeft idemdito!
Kortgeleden heb ik ook een paar Mountain Rider schoenen gekocht, omdat het eerste paar wat ik kocht totaal afgedragen was (deed ze alleen 's nachts nog uit). De schoenen en laarzen zitten als sloffen aan je voeten. De Rimfrost paddock is lekker warm in de winter. Dus je ziet het, ik ben een tevreden mens met Mountain Horse.

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 19:19

Ik vond de wat grovere versie van de Mountain High Rider heel mooi in de catalogus , die bruine Lachen

Heb ze een tijdje geleden met een bestelling mee laten sturen omdat ik ze ondanks de idoot hoge prijs toch wel heel mooi vond overkomen.

Schrok me rot toen ik de doos alleen maar open deed , wat een prutsdingen zeg ! Boos!

Heel slecht leer , helemaal niet de mooie laars van het plaatje in de catalogus....

Heb 'm er nog uitgehaald in de hoop dat ik me er op verkeek , maar was een keihard fout gevormd onding van slecht leer waar de barstjes al instonden , net een keihard karton...die die ik dus thuisgestuurd heb gekregen die zou ik voor 20 euro nog niet willen iig.....maar dat is het enige paar dat ik in het echt gezien heb dus misschien had ik een paar misbaksels Verward

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 19:23

ik heb de Mountain Horse Rimfrost stalschoenen, om mee te rijden vind ik ze prima (zijn dus geen laarzen) maar ik moet wel zeggen dat het voor geen meter loopt! Die dingen zijn ontzettend stug, verder wel lekker warm.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 19:34

Ik ben met de laarzen niet bekend, maar ik heb de chaps een week of 2 geleden gekocht. Die waren nu al kapot. Weliswaar alleen een losse naad, maar dat verwacht je ook niet voor die prijs (75 euro).