Waar op vakantie met je paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Waar op vakantie met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 15:43

Hoi,

In de zomervakantie *duurt nog lang, maar we willen ons alvast goed oriënteren Haha!* dan willen we Ivanka mee op vakantie gaan nemen. We hebben al een idee waar, maar ik was eigenlijk benieuwd of jullie ook wel eens je paard mee op vakantie namen.

Waar nam/neem jij je paard dan mee op vakantie en hoeveel was je dan kwijt voor de stalling van je paard?

Wij willen iig ergens bij het strand, zodat ik op het strand kan gaan rijden met Ivanka Knipoog

Groetjes,
Sanne


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 16:16

flair schreef:
In Den-Helder bij mij op stal! Je paard krijgt een mooie ruime box, mogelijkheid tot weidegang en heeeel vlakbij het strand. En een Flair die je de weg kan wijzen en gezellig met je mee kan naar het strand Lachen


Een beetje lang rijden Knipoog Dan ben ik zo'n 3 uur onderweg, vind ik voor Ivanka ook niet echt prettig in die trailer Haha! Maar het zou wel gezellig zijn *LOL*


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 16:34

Nee hoor, dat ook weer niet Haha! Maar toch eigenlijk geen 3 uur, denk ook niet dat mijn ouders zo ver willen rijden met de trailer...

Zat zelf te denken aan Noordwijk Schijnheilig Iemand ook wel eens geweest?

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 18:39

Texel vind ik écht te ver, voor Ivanka dan toch iig en de boot is ook very expensive en ik moet Ivanka's vakantie zelf betalen, ouders betalen de mijne Haha! Ik weet dat Texel mooi is, ben er zelf al zo'n 4x geweest, omdat een vzpony die ik heb gehad daar woont Lachen

Ik zit echt meer te denken aan richting Zeeland. Ook al is de promotie van Kim iets wat me aan het denken zet Schijnheilig *zucht* Ik zal toch eens met mijn paps en mams gaan praten, maar ik zal er maar niet bij zeggen dat ze kunnen gaan stappen met Kim de supermafkees }> Denk dat dat ze een beetje afschrikt Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, joyce83, Maartje_M, MarykeS, nikky888 en 81 bezoekers