kant waarop de manen vallen van veulen beïnvloeden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

kant waarop de manen vallen van veulen beïnvloeden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-02 23:29

Titel zegt het al, ik heb een het mooiste veulentje van héél Europa en omstreken (volgens mij toch Lovers ), maar 'r maantjes vallen de eerste helft naar links en wat verder naar rechts. Kan je dit veranderen zodat ze naar één kant vallen? Verder, zou je de veulenkrullen eruit snijden of laat je die best zitten tot die vanzelf verdwijnen, en doen die dat wel vanzelf? Haar manen zijn nl. zwart, veulen ook vrijwel zwart, maar als babie'tje zijn 'r staartje en manen naar vos verkleurd.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 23:32

Voorlopig zo laten!
Pinky heeft tot zijn 2e (ongeveer?) manen aan 2 kanten gehad. Nooit iets aangedaan. Daarna na een keer wassen invlechten. Weekje laten zitten (wel steeds nieuwe vlechtjes). Toen nooit meer afwijkende manen...
Veulen manen gaan denk ik toch alle kanten opstaan doordat ze nog kort zijn (neem ik aan?) dus lijkt me onbegonnen werk.

Ik heb de veulenkrullen er nooit uitgeknipt ofzo. Op zijn 2de heb ik zijn manen wel een keer gelemaal geknipt en daarbij zullen ze er wel afgegaan zijn, denk ik?

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-02 23:49

Die springende manen zien er wel grappig uit! Ze zijn al redelijk lang hoor, ze is nu 7 maand bijna, en denk dat ze toch al wel een handje-breed haalt. Ik blijf er dus nog even vanaf, wie weet bedenkt 'r punkie kapsel zich nog tot deftig ...