mijn hengst ging schoppen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

mijn hengst ging schoppen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-02 18:15

hoi,
ik heb een haflingerhengst van 2,5 jaar en die heeft nog nooit geschopt, echt een heel lief beest is het.
maar vanmiddag ging een ander meisje hem borstelen en toen ging hij schoppen, alleen rechts....ik heb gecontroleerd of zere plekken maar dat was niet het geval.....

wat zou dit kunnen zijn?

(ik stond bij het borstelen en er ging nix verkeerd)

nynke



missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-02 18:43

nee volgens mij niet.....
hij staat sinds een paar dagen in een andere wei en kan de andere paarden dan net zien, maar nu net niet, maar ik kan me niet voorstellen dat hij daarom gaat schoppen, ook al omdat hij daar eerder had gestaan en toen ook rustig was......'t is anders zo'n goedzak.....ik hoop niet dat zn hormonen beginnen op te spelen ofzo.....

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-02 21:55

tja eigenlijk is het om de eiegn merrie's te dekken en hij heeft tot nu toe nog geen hengstenstreekjes gehad.
hij is inderdaad nog niet zovaak door iemand anders geborsteld, en dit meisje had nog niet zoveel ervaring, maar ik stond erbij en het ging prima.....zo "lief"ben ik zelf ook niet bij het borstelen, ik aai hem niet met de borstel maar poets hem.....
uitproberen heb ik ook aan gedacht, ik heb hem flink toegesproken en vel in de nek gedraaid (zoals paarden elkaar bijten) en bij mij deed hij vervolgens nix......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, boemel, MaanNaam en 94 bezoekers