Wat kan je allemaal doen met een 1.5jarige

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Wat kan je allemaal doen met een 1.5jarige

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-02 11:44

Ik heb een vraagje. Ikzelf heb een Tinkermerrie van 4 jaar bij haar op de wei staat een Tinkermerrietje van 1.5jaar oud. Deze is dus van mijn nichtje. Maar ze heeft er nu op het moment heel weinig tijd voor. Maar als ik naar de wei ga naar mijn Sweety dan komt Candy echt bedelen voor aandacht. Ik geef ze ook altijd evenveel aandacht. Poets ik sweety dan poets ik Candy. Ik oefen ook veel met voetje geven enzo maar wat kan ik nog met haar doen?? Ik weet een jong paard mag je niet veel mee doen maar ze bedeld echt om met haar bezig te zijn. Iemand tips over wat ik zoal nog met candy kan doen???Ze is ook erg koppig maar toch leert ze graag tegelijk. Mijn merrie was 2.5 jaar toen ik haar kocht dus vanaf die leeftijd kan je al een beetje longeren enzo maar 1.5 ik weet echt niet wat je dan kan doen longeren al niet ivm de gewrichten. Alvast bedankt voor de tips

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership


Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-02 12:14

Door het bos wandelen hebben we al een paar keer gedaan maar ze gaat niet zonder mijn Sweety. Ze ziet sweety als haar moeder denk ik dus dat kan ik niet alleen doen. Ze staat ook op het land de hele dag ze staan 24uur per dag buiten en heben een schuilstal waar ze in kunnen als ze willen. Aan het halster lopen en achterwarts doet ze ook al (als ze zin heeft *LOL* )Alleen die spray daar hebben we seriuze problemen mee. Daar is ze dus als de dood van. En ik zou niet weten waarom we hebben altijd heel voorzichtigen zeker niet opdringerig gedaan met een spray en toch is ze er als de dood voor. Dus daar oefen ik ook vaak mee. Maar het is erg moeilijk. Als ze dus bus nog maar ziet is ze al lopen Lachen dus nu doe ik 1 pufje met de spray en geef haar meteen en snoepje maar na een paar keer wil ze zelf geen snoepje meer ze zet het op een rennen en dan is er geen houden aan. Maarja daar word dus nog hard aan gewerkt.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bowo, Googlebot, Josien_, Mandy73_unes, noor14 en 83 bezoekers