Help, dringend jullie mening gevraagt.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 08:45

Ik vind dat je bijrijder juist eerlijk en moedig is om het te vragen/vertellen.....

Wat had je gedaan als ze gewoon was blijven komen en niet betaalt, elke keer een smoes verzint waarom ze geen geld bij zich heeft/nog niet betaalt heeft? Dat zou ik eerder een reden vinden om haar niet meer op je paard te laten rijden.

En de opmerking een dubbel inkomen, grote auto, dus het is gewoon een smoes dat ze niet wil betalen, vind ik nergens opslaan: Er zijn mensen die een klein fortuin verdienen per maand en nog maand overhouden aan het eind van hun geld. En er zijn mensen die met een dubbeltje alles kunnen en nog geld overhouden.......

Ik ken haar persoonlijke situatie niet, maar als ze voorgaande maanden wel netjes betaalt heeft en nu even dusdanig krap zit dat die 45 euro even niet betaalt kan worden.....

En ik ga er verder van uit dat dat oude dametje die die kamer aan een student verhuurt die elke maand netjes op tijd betaalt, zich aan de regels houd en even krap bij kas zit, ook niet zonder meer op de keien word gezet als hij eerlijk vertelt hoe de vork in de steel zit ..
En dat wanneer je paard ergens gestald wordt en je altijd netjes betaalt en een keer erg krap zit dat de staleigenaar je paard ook niet gelijk voor aan de straat aan een boom bindt.....

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 134 bezoekers