Help, dringend jullie mening gevraagt.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
maartjeN
Berichten: 16
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: koningsbosch

Help, dringend jullie mening gevraagt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-02 18:12

Haha! ik heb een bijrijdster voor een van mijn paarden, zij betaald hier 45 euro per maand voor, kan hier zoveel voor rijden als ze wil, mag hem meenemen op concours, en hoeft verder niets te doen. Ik doe de stal, betaal de smit, de dierenarts, zij gebruikt mijn zadel, hoofdstel etc.

Nou kreeg ik vandaag een telefoontje waarbij ze zei, dat ze deze maand die 45 euro niet kan betalen, omdat ze veel belasting moest betalen!!

Wat vinden jullie hier nu van????
ikzelf heb zoiets van, nou dan blijf maar helemaal weg.
Ik betaal elke maand 500euro voor de stalling, en ik kan ook niet zeggen, ik betaal deze maand maar niet, want ik moest veel belasting betalen... of zie ik dat verkeerd. Verward
Ik heb vroeger zelf veel meer moeten betalen om mijn paardje te huren, en moest ook nog alle materiaal etc. zelf hebben, en de complete verzorging op me nemen.

Het is wel zo, dat mijn paardje er niet slechter van wordt, dat zij hem rijdt.

Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven.

gr. Maarje Lovers

ps, misschien doet dit niet terzake, maar ze hebben twee inkomens, en rijden een behoorlijk dikke mercedes Haha!


maartjeN
Berichten: 16
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: koningsbosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-02 18:37

even een antwoord Lachen
Ze wil dus gewoon deze maand niet betalen, envolgende maand gewoon verder gaan met huren:)

Ik betaal 500 euro, voor twee paarden hoor, niet voor een.

Ik ben aan zich wel tevreden over haar, maar wat me dus niet bevalt, is dat ze verder geen klap doet, maakt nog nieteens het bit schoon na het rijden, maarja, das mijn eigen fout, had ik maar betere afspraken moeten maken.
Ik kan inderdaad niet over haar inkomen oordelen, maar ik weet wel, dat ik de afgelopen maand ook ontzettend krap heb gezeten, echt mega krap, en ik heb ook letterlijk het geld voor de stalling bij mekaar moeten schrapen, dus ik weet best wat het is om krap te zitten hoor., er is dan ook echter niemand die tegen mij zegt, acccccccchhhhhhh zit je krap????, nou dan betaal je toch gewoon deze maand maar wat minder??/ of niet.
Ik ben echt de beroerdste niet hoor, als ze had gezegt, ik betaal volgende maand dubbel, lag het anders voor mij.


maartjeN
Berichten: 16
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: koningsbosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-02 21:24

even ter verduidelijking,:)
Ik heb me met het woord bijrijder misschien ongelukkig uitgedrukt, maar ik noem het gewoon zo.
ik zocht geen bijrijder, zij kwam naar mij toe, zij wilde graag een paard om te rijden, omdat haar eigen veulen nog te jong was. Ik vond het redelijk hier een vergoeding voor te vragen, dat hoeft niet veel te zijn, maar ik vind, dat wanneer iemand mijn paard graag wil rijden, ik hier best een vergoeding voor mag vragen, tenslotte kost hij mij ook geld, al heb ik hier natuurlijk zelf voor gekozen. Zij kiest ervoor, en vraagt mij, mijn paard beschikbaar te stellen. Het is dus absoluut niet zo, (althans zo zie ik het) dat ik van haar profiteer, ze hoeft immers niets, maar dan ook helemaal niets te doen.
Ik weet wel, wat ik vroeger zelf heb moeten betalen en doen toen ik graag een paard wilde rijden, en dat was heeeeel wat meer dan die 45 euro.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, PowerPoef en 19 bezoekers