kleding-advies gevraagd...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

kleding-advies gevraagd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 16:34

In november mogen Meagan en ik onze opwachting maken bij een clinic van Edward Gal. Naar aanleiding van het topic van Mieke over de outfit van een deelnemer aan de clinic van Sander Marijnissenhttp://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=78838 kwam bij mij de vraag op wat ik aan zal doen....

Voor Meagan is het simpel: die heeft haar eigen zwart-witte velletje, lange manen zonder vlecht en mooie witte sokken. Onder het zadel een donkerblauw dekje met zilver borduursel en mevrouw is er klaar voor. Nu ik nog Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 18:10

Goed gepoetste laarzen, en een nette combinatie. Ik zou bij zo'n clinic niet snel in mijn babyblauwe rijbroek aan komen zetten, maar bijvoorbeeld kiezen voor een donkerbruine broek en een zandkleurig coltruitje oid.

Zelf zou ik, ook bij een bonte, gaan voor een wit dekje en witte bandages, maar dit terzijde.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 20:12

Kies iets waar je je prettig in voelt, en waarin je houding goed te beoordelen is !
Zoals Zep al zegt, is een nette rijbroek (hoeft echt geen witte te zijn) en een koltruitje prima.
Of een truitje met een bodywarmer (niet zo'n floddermodel), ook oke !
Het hoeft echt geen wedstrijdtenue te zijn, als het er maar netjes uitziet en als jij er maar goed mee uit de weg kunt.
Je laarzen hoor je natuurlijk netjes te poetsen, net als je zadel en hoofdstel.
Een hoedje is echt niet nodig, dat slaat ook als een tang op een varken bij de rest van de outfit (staat imo alleen goed bij wedstrijdtenue).

Veel succes !!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 20:18

Ik heb vorig jaar toevallig ook nog een clinic gereden bij Edward, ik zou een nette effen kleurige sweater aandoen, met een witte rijbroek.
Ik zou voor het paard ook voor een wit shabrack kiezen,
verder een nette cap.

Overigens is het slim om meerdere tenues mee te nemen Haha!
Stel nou dat iedereen in het wit rijdt terwijl jij een donkere broek aan hebt, staat de kijker gelijk op jou gericht!
Of je moet dat graag willen natuurlijk Knipoog

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 20:52

Ik heb ooit een clinic bij Imke Bartels gereden en ik zou zeggen vergeet je paardje niet te vlechten,staat wel zo mooi. En ik had witte bandages om, maar dat is aan jezelf natuurlijk Lachen

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 21:29

Je moet gewoon aandoen waar jij je lekker in voelt en wat netjes staat. Ik zou in mijn grijze rijbroek gaan, een grijze trui en mijn blauwe bodywarmer. Laarzen poetsen, peesbeschermers (rijd ik altijd mee, dus dan ook) en mijn grijze met blauwe dekje. Gewoon iets netjes maar niet TE.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 07:43

Neem een getailleerde body warmer of sweater zodat je houding goed te zien is.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 09:43

jeetje wat een moeilijk gedoe zeg . Ik zou iets aantrekken waar ik me prettig invoel. Zo'n clinic zal al zenuwen genoeg met zich meebrengen. Knipoog Gewoon dat je er netjes uit ziet.
Maar wel iets waarin je (inderdaad) je houding goed kunt zien.

In iedergeval heel veel fun.

Ben benieuwd hoe het was.