Is dit duur???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Is dit duur???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 12:26

Even een vraagje..

Ik ben nu weer een zoektocht begonnen naar een leuke andere pony en heb nu iets gevonden. (teminste misschien)
Een Arabische merrie van 5 jaar oud, heeft nog geen wedstrijd ervaring maar is wel klaar om wedstrijden te lopen. Ze is 1.60 hoog en super braaf. De mensen vragen er 2800 euro voor... Nu vroeg ik me af: Is dit duur voor zo'n pony???

Hopelijk snel bericht

Neeltje

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.



Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 17:21

Ik zou vanavond er nog even achteraan bellen of er ook papieren bij zitten en wat haar vader is enz. Haha! Haha! . Op zich lijkt het me wel wat, ik ben namelijk helemaal gek van Arabieren..maar ik weet ook wel dat ik daar niet alleen op moet afgaan....

Laat snel weer iets van me horen zodra ik weet wat de vader is. *LOL*

Neeltje

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-02 12:52

Ik heb nog even nagevraagt, maar de Arabier heeft wel papieren Haha!.. We weten via via dat hij te koop is...binnekort komt hij op internet te koop dus eigenlijk zijn we een stapje voor Haha! . Ik kan morgen die mensen bellen over de ouders van de Arabier, ze waren er gisteren niet Verward. Ze doen hem weg want ze hadden hem eigenlijk gekocht voor Western rijding maar daar was hij niet geschikt voor.....Dat kan toch??
Oww jah kan je een Arabier ook uitbrengen in de dressuur sport?? Of zijn ze daar niet echt zo geschikt voor?? Hopelijk kan iemand mij dat ook vertellen.....Ik zie namelijk niet zo heel erg veel Arabieren in de dressuur ringen lopen Verward maar dat kan ook aan mij liggen....

Neeltje

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 104 bezoekers