Iemand bekend met Stal Levade in Wenum Wiesel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Iemand bekend met Stal Levade in Wenum Wiesel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-02 12:50

Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik lid geworden van Stal Levade in Wenum Wiesel, omdat ik binnenkort ga starten met een van mijn bijrijdpaarden. De komende maanden rijd ik daar ook wat onderlinge wedstrijden mee.

De eigenaars van mijn bijrijdpaarden zijn daar ook lid, dus helemaal allenig kom ik daar niet binnen, maar is er misschien iemand van Bokt die daar ook rijdt / paarden heeft staan / lid van is?

Ben benieuwd!

Groetjes,

Marieke

sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 16:32

Hoi Marieke,

Klopt het dat het nog steeds van de fam. Schreurs is?? Ik heb vlakbij de manege gewoond, maar reed elders.
Woon nu in Vaassen en mijn paard staat in Emst.
Leek me toendertijd erg gezellig.

Gr Natas

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 16:46

Hey, manege Levade, dat ken ik nog wel.

Ik heb daar een paar seizoenen ponykampen gelijd Schijnheilig en theorie voor het ruiterbewijs verzorgd.

Altijd dolle pret met Sjef en met de buurjongen van manege Levade heb ik ook heeel wat afgelachen .....

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 16:50

Ik heb daar een hele tijd gereden. De pony's van mevrouw Scheurs, de ex-eigenaresse, daar heb ik een hele tijd voor gezorgd. Maar dat is alweer een jaar of 5 geleden, ik ben daar verder nooit meer geweest.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 17:38

Ik kom er met regelmaat lang gereden met de paarden.
Ik ben er zelf nog nooit geweest maar mijn paarden staan er eigenlijk om de hoek.
Het is nog steeds van sjef scheurs al is het geen manege meer maar helemaal een privestal ze hebben wel leasepaarden waarmee je kan gaan lessen en verder is het priveles en pensionpaarden.
Ook hebben ze een x aantal handels en wedstrijdpaarden van hun zelf staan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 17:42

Ik ken het niet maar ik wil je wel alvasst succes toewensen voor de onderlinge wedstrijdjes!! Go Girl! Party!!

matty
Berichten: 181
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 17:46

Heb er mijn zadel gekocht, aardige mensen en ze zijn volgens mij ook wel blij met mij, want ik heb al heel wat mensen naar hem toegestuurd voor een tweedehandszadel. Het ziet er heel netjes uit daar en de paarden ook.

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 13:43

Nimber"]
Ik kom er met regelmaat lang gereden met de paarden.
Ik ben er zelf nog nooit geweest maar mijn paarden staan er eigenlijk om de hoek.
Het is nog steeds van sjef scheurs al is het geen manege meer maar helemaal een privestal ze hebben wel leasepaarden waarmee je kan gaan lessen en verder is het priveles en pensionpaarden.
Ook hebben ze een x aantal handels en wedstrijdpaarden van hun zelf staan
[/quote]

Wat grappig, dan zien we elkaar vast nog wel een keer! En als we elkaar niet "toevallig" tegenkomen daar op straat, dan kom ik je wel een keertje opzoeken!

[quote="Jippie schreef:
Ik ken het niet maar ik wil je wel alvasst succes toewensen voor de onderlinge wedstrijdjes!! Go Girl!


Dank Dank, ben benieuwd hoe dat zal gaan. Kan ik in ieder geval alvast wennen aan het "wedstrijdgevoel", voor als ik straks "voor het echie" ga!


In ieder geval leuk dat Stal Levade bij een aantal van jullie bekend is. Vrijdag was ik er ook, er was een clinic van een GP ruiter, en ik moet inderdaad zeggen dat het er heel netjes uitziet daar. Mooie stallen, rijhal zeer netjes bijgehouden, goede bodem, moet wel gaan lukken daar! Haha!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 16:22

ik ben er ook wel eens geweest Lachen staan bulletje en willie wortel er nog? Haha!

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 16:25

Haha, wat toevallig zeg! Vrijdag hebben wij ons paard opgezadeld in één van de stalgangen. In de voorste stal lag een beetje rare kruising paard, en op zijn naambord stond "Bulletje". Hij heeft die tijd dat wij onze paarden aan het zadelen waren, zich echt geen moment aan ons gestoord. Hij lag snurkend (echt!) in zijn stalletje. Bulletje zag er ook echt uit als een Bulletje.... haha!

Ik heb de overige paarden niet bekeken overigens, maar deze viel me heel erg op. Wat toevallig!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 19:04

Marieke22 schreef:
Haha, wat toevallig zeg! Vrijdag hebben wij ons paard opgezadeld in één van de stalgangen. In de voorste stal lag een beetje rare kruising paard, en op zijn naambord stond "Bulletje". Hij heeft die tijd dat wij onze paarden aan het zadelen waren, zich echt geen moment aan ons gestoord. Hij lag snurkend (echt!) in zijn stalletje. Bulletje zag er ook echt uit als een Bulletje.... haha!



Dat is echt een heel cool paardje Haha! zo'n lekker stevig beestje en nog heel Lovers ook Lachen Tis idd een bulletje haha