Twijfels; luxe stal of zeecontainer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 16:05

Ik zou haar toch wel buiten laten staan.. daar heeft hijnog de keuze ook al kiest hij ervoor om binnen te staan. Ik neem aan dat jij er niet elke minuut van de dag bent. Misschien staat hij dan wel buiten voordat je komt of erna als je weggaat. Ik zou * persoonlijk* zelf haar gewoon laten staat waar ze staat. Dat andere is wel makkelijk natuurlijk voor jou, maar jou pony krijgt maar een beperkte tijd waarbij hij/zij naar buiten kan.. en dan kan die nog geen eens kiezen of hij binnen staat of buiten . want dan staat hij OF binnen OF buiten. * ga er even brutaal vanuit dat er bij jullie geen schuilstal in de wei/paddoc staat.* Het is best wel moeilijk want je weet nooit of die stal nog vrij is natuurlijk tegen de tijd dat je er wel wat mee kan doen. Maar ja.. die risico zou je dan moeten nemen... * tenminste die zou ik nemen ieder voor zich natuurlijk*
Ik zou ook zo denken. Jij komt misschien 1-2 keer per dag en als hij dan op sal staat krijgt hij alleen maar die 2 x per dag aandacht van iemand. Maar nu hij in de paddoc staat heeft hij ook een 'maatje'. Waar hij vrijuit mee kan spelen en rennen en gek doen als HIJ dat wil.
Het is moeilijk ik weet het....
maar ik zou er maar eens goed over nadenken.
Je kan ook zeggen ik doe het een maand op proef dus dan zet je hem een maand binnen en dan kijk je hoe dat gaat en als het goed gaat en je pony wordt niet sagarijnig of springerig dan zit het goed. En anders kun je nog zeggen nou dan zet ik hem weer buiten * als dit wel kan*
Veel suc6


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 110 bezoekers