Ponykamp!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Ponykamp!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-02 09:07

Ik mag meschien in de herfst vakantie op..... PONYKAMP!
ik ben wel eens eerder geweest op de hoeven(ik reed op toffie kan iemand die Lovers )
en nu wil ik in der herfst weet iemand ee ponykamp
tliefst met site...........

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 10:33


Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-02 10:45

Lips are sealed geen van bijden sites doen het! Lips are sealed

annemieke21

Berichten: 1139
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 13:20


Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 18:23

die van de hazelhorts is heel leuk, ben ik ook geweest, hen toen ook gelijk het ruiterbewijs gehaald. Hun adres is: www.familievanstraaten.nl . Is echt een aanradrer vind ik. Dat is het adres van hun fokkerij sorry. Dit is de andere van hun www.hazelhorst.nl. als die het niet doed dan moet je via die van van straaten op contact drukken en dan krijg je een link naar de andere site.

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 20:48

ben het met jordy eens! hotel-manege van loon is een heel mooie omgeving om te rijden (in de duinen) ik heb er nog nooit gereden maar woon er wel vlakbij Haha! verder is manege de burght in barneveld een aanrader! misschien een beetje verder weg maar echt de moeite waard! ik ben er ook geweest. het eten is er goed, de pony's zijn goed opgevoed en het is er heel gezellig www.deburght.nl voor meer info over de burght moet je me ff een pb sturen!
kuzz Inge

reina

Berichten: 638
Geregistreerd: 03-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 20:16

Ik ben altijd met veel plezier naar Klein Oever gegaan. Het schijnt daar wel leuker te zijn in de zomervakantie. Bovendien is het een kamp waarbij de paarden niet de enige activiteit zijn, als je dus echt alleen voor het paardrijden gaat is het misschien niet zo geschikt. Ben er trouwens heel eerlijk in dat ik ook van andere mensen heb gehoord dat ze het er helemaal niet leuk vonden. Ligt heel erg aan wat je er allemaal van verwacht. Ik vond het GEWELDIG!! Kijk anders even op hun site www.klein-oever.nl

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 20:20

De Burght is echt gaaf!
Ik ben daar twee keer geweetst.
De leiding is erg vriendelijk, en de paarden ook.
Ze hebben zoveel paarden dat er voor iedereen wel een leuk paardje of pony bij zit echt geweldig was het daar!