Wie voert er Max H vitamine suppelement,en waarom

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

pojack

Berichten: 554
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 21:06

Hallo Wendy 1
Ik voer sinds kort ook MaxH op advies van mijn hoefsmid.
Mijn paardje heeft erg slechte hoeven (door verschillende oorzaken), hij heeft deuken en bobbels in zijn hoeven en brokkelen daabij ook nog af.
Ik voer het nu meer als een maand, en zie dat de hoeven van mijn paardje (net onder de kroonrand) netjes aan groeien. Nu is het nog afwachten hoe zij hoeven zijn zoals ze normaal horen te zijn (stevige egale hoeven die niet brokkelen).
Ik ben nu met mijn tweede pot bezig en ga er zeker mee door.
Ik merk het ook het aan zijn vacht die nu weer lekker glanst, en daarbij zit hij ook weer lekker in zijn vel. En dat terwijl ik er een hard hoofd in had of het wel zou werken.

Om dus antwoord te geven op jouw vraag, ik ben er blij mee Lachen
Maar het wil niet zeggen dat het bij elk paard aanslaat, net als bij de Biotine (die slaat ook niet bij elk paard aan).
Ik hoop dat jij er ook goed resultaten mee hebt.

Groetjes Gwen

Mijn fjord is niet eigenwijs, hij doet alles op zijn eigen wijze
Only when the last tree has died & the last river has been poisoned & the last fish has been caught will we realize that we cannot eat money
Extra centen verdien?? Meld je dan nu aan Cash4ladies Gekkengoud


pojack

Berichten: 554
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 21:41

Ja ik vind dat het ook erg lekker ruikt zou het zo zelf opeten hi hi, mijn paardje vind het nog lekker ook (kan ook niets opnoemen wat hij niet lekker vind hoor hihi

Mijn fjord is niet eigenwijs, hij doet alles op zijn eigen wijze
Only when the last tree has died & the last river has been poisoned & the last fish has been caught will we realize that we cannot eat money
Extra centen verdien?? Meld je dan nu aan Cash4ladies Gekkengoud

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 27 bezoekers