Wat moet je hier nu mee? (lang verhaal)finale

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 10:20

Het lijkt erop dat ze het helemaal neit waarderen. Het interesseert ze verder ook niet, dat meisje krijgt weinig steun van haar moeder want die rijdt gelijk weg met de auto (gratis oppas voor haar dochter, dat ben jij), door de week heeft ze kennelijk geen behoefte om te rijden. Er zijn vast nog wel kinderen die gemotiveerder zijn. Nee, ik zou me in jouw plaats wel zo beetgenomen voelen! KAPPEN!

De hond is de betere mens



Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 12:56

STOPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN raad die mensen ook het kopen van een eigen pony af! Die moeder heeft er helemaal niets voor over, en dat werkt niet.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 10:23

En Alane? Hoe loopt dit af, heb je het er al met je man over gehad en heb je hem ook gezegd hoe wij er over denken, als objectieve buitenstaanders?

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 12:16

sja, als ik er dan ook nog bij lees dat ze het zadel en hoofdstel niet even opruimen, ze gaan rijden en ze gaan weer weg. Lekker gratis service, veel goedkoper dan bij de manege. Jullie worden ronduit gebruikt, sorry dat ik het zo zeg hoor. Ik vind dit gewoon niet fatsoenlijk. Jij ging uit van fatsoenlijke mensen en die zouden meer moeite doen, meer hun best. Immers, voor wat hoort wat. Niet dus. Het is triest voor dat meisje ja, maar misschien leert ze hier wel iets mee, wat haar moeder haar duidelijk niet zal leren. in ieder geval is het niet jouw taak om je op te offeren voor dat kind en dan maar slikkend en ergerend (wat ik ook zou doen in jouw plaats) dan alles maar toe te staan. Degene die zich maar moet offeren is haar eigen moeder. in de zin van tijd maken en wegbrengen. Het is toch ook HAAR kind?

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 09:13

Nou, ik ben benieuwd hoe die mensen dat gaan oppakken. Ik hoop dat je ons dat verhaal niet zult onthouden want ik ben daar erg nieuwsgierig naar. Denk eraan, voet bij stuk houden he! We staan achter je.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 09:50

WAarschijnlijk denken die mensen ook nog eens dat het allemaal niks kost. Wat denkt ze voor een eigen pony te moeten betalen maanderlijks? Want dan ga je echt wel geregeld rijden hoor! Je hebt het goed afgehandeld. Gelukkig was die vrouw wel voor rede vatbaar en ziet ze er gewoon van af zonder er moeilijk over te doen.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 09:39

Die moeder wil jou met HAAR taken opschepen. Mooi dat ze de boom in kan! Wat een profiteur, dat ze zich niet schaamt. En een ander kind tussendoor laten rijden, zodat haar dochter les kan krijgen op die pony? Dan had ik toch mooi gezegd dat dat andere kind dan recht had op les. Het is maar goed dat je van die mensen af bent.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 81 bezoekers