Te huur gevraagd: trailer omg. Tilburg (ma 30/09)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Te huur gevraagd: trailer omg. Tilburg (ma 30/09)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 17:46

Hallo allemaal,

Komende maandag middag heb ik een trailer nodig om mijn paardje een eindje te vervoeren! Ik had eigenlijk al een trailer geregeld, maar daar blijken de remmen van kapot te zijn en daar ga ik dus liever niet mee op pad!

Mijn paard staat in Gilze, en zelf woon ik in Tilburg. We hebben de trailer alleen 's middags nodig, en ook is het geen probleem als je er een vergoeding om vraagt. We zouden hem dan eventueel maandagmiddag op komen halen, en dan 's avonds weer netjes terug komen brengen.

Wie o wie helpt mij uit de nood???? 1 1/2 of 2 paards maakt niet uit!!!!

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes Anouk

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 19:17

Ken je manege de heideruiter? Die is in Goirle, daar rij ik. Die hebben wel een trailer. MOrgen gaan ze die ook gebruiken om naar de duinen te gaan! Je zou ze kunnen bellen en het vragen, ik weet het niet zeker of ze het doen maar vragen kan altijd, pb me maar voor het telefoon nummer maar hoiud er rekening mee dat ik na vanavond niet meer op bokt kom tot morgenavond. Succes ermee!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 19:40

Fleury schreef:
Ken je manege de heideruiter? Die is in Goirle, daar rij ik. Die hebben wel een trailer. MOrgen gaan ze die ook gebruiken om naar de duinen te gaan! Je zou ze kunnen bellen en het vragen, ik weet het niet zeker of ze het doen maar vragen kan altijd, pb me maar voor het telefoon nummer maar hoiud er rekening mee dat ik na vanavond niet meer op bokt kom tot morgenavond. Succes ermee!


Ik zal het eens proberen, dank je wel! Ik ken de Heideruiter wel, daar ben ik als klein meisje van 8 jaar begonnen met paardrijden Haha! !!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 00:04

.