Fysiotherapeut in Overrijssel/Gelderland?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Fysiotherapeut in Overrijssel/Gelderland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-02 20:43

Hoi,
Ik ben dringend opzoek naar een Fysiotherapeut/kraker voor mijn paard. Ik heb al een tijdje het vermoeden dat zij last van haar rug heeft en wil dit toch eens na laten kijken. Jullie zouden mij heel erg helpen, als jullie een Fysio voor paarden weten in Overrijssel/Gelderland. Het zou heel fijn zijn als hij/zij ook aan huis komt. Wat zijn de gemiddelde prijzen van zo'n Fysio en moet je paard meestal voor meerdere behandelingen behandeld worden? Alvast heel erg bedankt en ik hoop op spoedige reacties, jullie helpen mij er heel erg mee, want ik zit er nog al mee.
Melina

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 20:49

Ik weet er wel een. ik moet hem zelf ook nog bellen. Heb wel een telefoon nummer en hij komt ook aan huis , kost geloof ik 25 euro als je naar hem toegaat en 35 als ie thuis komt?
Je moet ook even zoeken naar een stukje van nimber over hem. Is echt een soort tovenaar!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 21:03

Michiel Schepers zit op dinsdagochtend altijd in Garderen. Hij komt ook wel aan huis, maar volgens mij niet voor 1 paard. Wel kun je langskomen als hij toevallig op een stal bij je in de buurt is.
Bij hem ben je meestal met 1 behandeling klaar, tenzij het heel ernstig is.
PB maar als je z'n nummer wilt.

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 21:09

Mijn paard staat momenteel onder behandeling van een fysiotherapeut. Sydney werd erg nukkig met opzadelen en opstijgen en reageerde nogal gevoelig.

De fysio behandelt zowel mensen, honden en paarden.

De eerste keer dat ze langskwam, werd Sydney erg uitgebreid onderzocht. Dat duurde ongeveer 5 kwartier. Eerst een vragenlijst beantwoorden, daarna werd de bouw en beenstand nauwkeurig bekeken, daarna moest ik Sydney zowel op harde als zachte ondergrond laten lopen. En als laatste werd ze heel uitgebreid betast en gestreched. Alle bevindingen werden op een formulier genoteerd.

Afgelopen maandag heeft Sydney haar eerste behandeling gehad. Haar rug werd o.a. gemaseerd en ze kreeg een soort magnetische deken op.

Verder heb ik het advies gekregen om een goede zadelmaker te laten komen.

Het eerste onderzoek kostte 70 euro. De behandelingen kosten 35 euro per behandeling.

De fysiotherapeut legt mij ook goed uit, waar ze naar kijkt, wat belangrijk is en hoe ik zelf de rug kan masseren en de buikspieren kan trainen.

succes ermee. En ik ben wel benieuwd wat jij voor advies krijgt.

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 14:20

heb je wat gehad aan het adres van dhr. Griemelinkd at ik je gestuurd heb?? hij heeft eergisteren mijn pony behandeld, ook voor zijn rug, en daarna kon hij gewoon 10 meter recht achteruit zonder pijn of wat dan ook, heel raar, maar waar. ik stond erbij, mijn pony is normaal altijd als de dood voor mannen, deze man niet, hijkon hem zelfs achter zijn oren zitten!!! daar mag ik af en toe zelfs nog niet aankomen! en toen heel raar leek het wel of de pony begreep dat hij zijn lichaam moest strekken en zijn hoofd heel laag hihi.

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 14:59

obsession schreef:
Ik weet er wel een. ik moet hem zelf ook nog bellen. Heb wel een telefoon nummer en hij komt ook aan huis , kost geloof ik 25 euro als je naar hem toegaat en 35 als ie thuis komt?
Je moet ook even zoeken naar een stukje van nimber over hem. Is echt een soort tovenaar!


Bedoel je bert middelkoop, daar heb ik ook goede verhalen over gehoord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 18:31

Ik heb het adres en tel. van Rodinde Gemmeke wel voor je.
Ze komt op verschillende plaatsen, zelf ben ik naar de kliniek in Kootwijkerbroek(Bokhorst) gegaan.
Ben erg tevreden over het resultaat maar ze is wel behoorlijk prijzig, ik was ruim 160 euro per behandeling kwijt.

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 18:18

hoi, iedereen bedankt voor jullie reacties. Ik zoek de fysio die het dichtst bij is en dan horen jullie nog wel over hoe het gegaan is.

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 19:55

dat is denk ik die uit geesteren dan die ik je verteld heb ofniet??

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 17:15

Jk ga maandag die fysio uit Geesteren bellen en dan hoor je het nog wel, heel erg bedankt voor jullie hulp.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 00:37

Ik weet er ook een uit Overijssel, weet alleen de plaats even niet meer.
Ergens uit de buurt van Almelo iig.
Een hele goeie, heeft mijn paard heel erg geholpen, net als andere paarden in de buurt.
Heeft ook veel verstand van voer en zadels (waar vaak ook problemen vandaan komen).
Ik weet de prijs niet precies, maar als je hem belt, kan hij je dat wel vertellen.
Hij komt bij je thuis (natuurlijk wel iets duurder) maar je kunt ook bij hem komen met je paard.
Als je interresse hebt, moet je maar even pb'en.

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 12:23

Bij Papillon komt morgen ook iemand! Als je wilt kan ik wel ff vragen hoe duur het is enzo...