Opkikker enz.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marlies
Berichten: 65
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Opkikker enz.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-02 16:51

Heeft er iemand ervaring met Opkikker en / of Young Stock Supplement van de Paardendrogist?
Ik denk er over één van beide te gaan gebruiken, maar wil eerst wat ervaringen van mede-bokkers weten.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 17:42

ik geef mijn jaarling nu opkikker vooral omdat de wond van z'n castratie niet snel dicht ging duur ong. 3 maanden. of opkikker daar nou echt bij heeft geholpen weet ik niet,maar denk het wel. Een extra shot vitamine kan nooit kwaad.

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 18:00

Hoi,

Mijn oude pony heeft regelmatig opkikker gebruikt en ook m'n paard heeft na een ontsteking dit gebruikt, ik weet zeker dat dit middel geholpen heeft, ook een veulen van ons heeft na een zware koliek en veel medicijnen dit gebruikt en knapte erg snel weer op.
en alle paarden hadden na een vrij korte periode hun reservers weer terug, ik ben er dus erg over te spreken mede omdat er weing tot geen bijwerkingen optreden en een vrij lange periode achtereen gegeven mag worden.
Met het andere middel heb ik geen ervaringen

suc6 gr. cissie

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 18:18

Toevallig net het foldertje gekregen Haha!
Nee heb er (nog?) geen ervaring mee

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 18:45

En ook ik heb het foldertje net binnen zag ik *LOL*
Heb er verder nog geen ervaring mee, maar heb wel horen zeggen dat het goed werkt

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 23:14

Wij hebben de afgelopen winter opkikker gebruikt voor mijn (nu ex-) verzorgpaard van 26. De winter is niet echt zijn favoriete jaargetijde Boos! Weet niet of die opkikker echt geholpen heeft (we zijn 'm ook meer gaan bijvoeren omdat ie niet genoeg kreeg van de pensioneigenares) maar hij is afgelopen winter in iedere geval niet (ernstig) ziek geweest Haha! Maar ik ga er maar vanuit dat het wel geholpen heeft. Wij hebben het hem trouwens ong. 4 maanden achter elkaar gegeven.