keuring

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 13:57

Met de mensen waar mijn paard aan verkocht is hebben we ook de afspraak gemaakt: klinisch keuren ok, afkeuren kosten verkoper, bij goed keuring kosten kopen.

Foto's laten maken, ik kan me er iets bij voorstellen als je paard koopt in de zeeeeeeer hoge prijsklasse om deze uit te brengen in de sport dat je dat dan wel laat doen (ook als verkoper en de afspraak die er dan gemaakt wordt qua kosten bij afkeuring is iets waar ik mijn geheel niet in wil verdiepen)
Maar dat geeft nog geen garantie dat het paard nooit wat zal mankeren.

Daarbij kan ik ook alleen maar op een paard kijken en niet erin.
Als ik een pony/paard verkoop die hier altijd netjes heeft gelopen (niet kreupel of anders zins rare bewegingen heeft gemaakt of stand heeft) verkoop ik hem ook als zijnde gezond en heb ik geen problemen met een klinische keuring (moet het bedrag van het paard/pony wel waard zijn: bijv. onlangs een 2 jarige pony verkocht, merrie met papieren a-welshje voor 250 euro, ze mochten haar keuren maar dan ten alle tijde de kosten voor hun goedgekeurd of afgekeurd, en niet dat die pony niet meer waard zou kunnen zijn of wat mankeerde, zoch gewoon een goed tehuis en vandaar de lage prijsklasse + ze was niet uitzonderlijk genoeg voor de keuringen en wat klein gebleven, had gehoopt dat mijn zoontje er volgend jaar op had kunnen rijden oftewel zadelmak had kunnen maken)

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MRIIIS, YandexBot en 79 bezoekers

cron