voor tijdelijk van stal veranderen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gosha

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-08-01

voor tijdelijk van stal veranderen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-02 17:54

ik zit er nu eigelijk weer even sins 10 minuten over te denken om mijn pony tijdelijk van stal te veranden, omdat die nu hele erge mok heeft en dan tenminsten droog staat. Want bij ons staan ze overdag buiten ( en nu ook 's avond) maar per maandag over een week dus de 31 gaan ze naar binnen. Maar nu ik alle korsten eraf heb gehaalt en nu moet ze eigelijk drogen voeten houden. Ik kan misschien hier ook wel op stal bijven, maar ik ga nu naar een stand en mijn box moet omgebouwd worden ( voor tijdeleijk todat er een stal vrijkomt) en dan zou ik dus in een andere stal moeten staan, maar de meesten willen hun box eigelijk niet afstaan ( terwijl hun paarden buiten staan.
wat zouden jullie doen? Gewoon een weekje naar een andere stal en dan terug komen en dan alleen 's nachts op stal of gewoon blijven.
Het is ook zo dat ze nu kreupel is en die kudden gaat 's avonds steeds rennen dus mijn kreupelheid word er ook niet beter op. Ik magh haar wel apart zetten, maar dan staat ze ds npg steeds in de modders eigelijk.



gosha

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-02 18:41

ik heb nu een oplossing gevonden. Ik ga apart staan op een heel klein stukje, zodat ze niet kan gaan rennen voor haar kreupelheid met de kudden, en droog staat
ik mag de boxen niet gebruiken omdat iedereen bang is ook mok te krijgen enz, ze zijn ook bang voor ziektes allemaal een beetje gezeur

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sewri en 39 bezoekers