Wànneer kun je rijden ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 11:27

Amulet schreef:
Ja, oke, dan nog een vraag, voor wie hebben jullie meer respect ?
Persoon 1; kan goed rijden (doet me denken aan de mensen die in het topic hieronder genoemd worden) en kan toch redelijk met paarden omgaan, maar die persoon weet (helaas) van zichzelf dat hij ofzij goed kan rijden.
Persoon 2; kan wat minder rijden, maar heeft veel over voor zijn of haar paard en kan er goed mee omgaan en dat paard heeft een fantastisch leven, loopt af en toe lekker onder het zadel en lummeld de rest van de tijd in het land met andere paarden of word wat gepoetst.

Dan heb ik toch meer respect voor persoon 2.


Sorry ik moest echt ontzettend lachen toen ik dit las. Het lijkt wel of een fanatieke ruiter een speciaal soort is, het valt mij vaker op dat ze worden afgeschilderd als egoistisch, arrogant enz. Een beetje simpel als je het mij vraagt.
En nog zoiets, is het erg als iemand zegt dat hij of zij goed kan rijden? Waarom zou je niet trots op jezelf mogen zijn als je iets hebt bereikt. Als ik bijvoorbeeld denk aan Fitzroy, die heeft naar mijn idee toch aardig wat gepresteerd in korte tijd. Zij heeft het recht om te zeggen dat ze kan rijden, want anders lukt zoiets niet. En om even naar het springen te gaan, Lielle doet het toch ook heel aardig met haar jonge paard. Of Stef met Jamaica. En als ik mijn paard rijd zonder zadel en hoofdstel ben ik ook trots dat ik hem dat heb kunnen leren. Goed rijden is zo breed. Mooie beschrijvingen zijn boven al genoemd, lees die maar goed door.

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, sassycas, Trendiction en 41 bezoekers