Wat voor cap dragen jullie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Welke cap hebben jullie?

Pikeur
7 (5%)
Las
5 (4%)
Casco
48 (38%)
de ouderwetse cap
17 (13%)
geen cap
17 (13%)
anders...
31 (24%)

Totaal aantal stemmen: 125



Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 11:54

Ik heb een LAS. Superhelm! Is verstelbaar met zo'n draaimeganisme en achteraan ook hoger/lager in te stellen. Verder is ie lekker licht (250 g) en heeft volop luchtgaten.

M'n oude helmpje was toch wel erg aftands geworden en was nodig aan vervanging toe. Bij de Endurance in Laag Soeren zag ik dat helmpje, heb 'm gepast en was meteen verkocht. Zit 100x beter (bij mij) dan de Casco's en de Horka's die zitten (bij mij) echt voor geen meter.

Voorheen reed ik regelmatig zonder helm maar sinds ik deze LAS heb zet ik 'm braaf iedere keer op Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Alvaron op 19-09-02 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...


Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 09:54

Karin schreef:
Wat die LAS-helmen betreft: die heb je in verschillende modellen. Die van Alvaron is een speciaal endurance-model (althans, aan je beschrijving af te leiden heb je 'm bij Niset van EN gekocht?)


Klopt Knipoog. Ik heb alle 3 de modellen geprobeerd maar vond 't endurance model gewoon 't lekkerst zitten. Die andere 2 modellen zijn ook zwaarder.

Ik vond 't wel jammer dat ie maar in wit te krijgen is (de endurance). Mijn oude helmpje was rood en dat was voor mijn grooms altijd heel handig. Die wisten van verre al dat ik er aan kwam Haha!

De LAS endurance kostte als ik 't mij goed herinner EUR 123,14.
Laatst bijgewerkt door Alvaron op 20-09-02 10:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, meniekske, moniek21 en 149 bezoekers