Ligt er een vloek op mijn paard.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mer1980

Berichten: 18831
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Ligt er een vloek op mijn paard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-02 08:43

Ro heeft nu al 3 X stil gestaan met een langdurige blessure. De eerste 2 keer waren er paarden uit een ander land ontsnapt en die hadden haar in het hek geslagen. Beide keren dus. Nu heeft ze afgelopen vrijdag weer een ongeluk gehad. En nu hoor ik dat WEER die andere paarden ontsnapt waren haar weiland in. Boos! Iedere keer moeten ze mijn paard hebben.

Nu heb ik een nogal stresserig paard dat na iedere traumatische gebeurtenis gewoon weigert te eten. Ze heeft dus nu al een aantal dagen bijna niets meer gegeten en het gaat nu iets beter. Ze wordt dus steeds broodmager van de stress. Huilen Als ze zo is moet ik het echt handje voor handje voeren. En over 4 kg biks doe je dan echt heel lang. Alleen staan op stal gaat ook niet.

Ik wil dus graag eens zo'n paardenfluisteraar ofzo erbij halen. Zo'n paragnost van mijn part. Of ik daar ook iets aan kan doen, want ik snap het echt niet.

Kim heb jij voor mij nog een keer dat nummer van die man. Of weet iemand anders iets? Medisch is ze al helemaal onderzocht. klinisch, rontgen en bloed.

Merilyn

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 08:46

Probeer eens of ze slobber dan lekker vindt? Daar zijn ze vaak dol op, het is ook wat lichter verteerbaar. Die van het merk Cavalor is erg fijn!

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

streeserig paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 10:09

Misschien is een Bach bloesem wel iets voor haar. Bij Jordens hippo
hebben ze dat en kun je er informatie over vragen.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 10:24

Ik heb het nummer wel voor je van Harry hoevers dat is die tovenaar waar Kim geweest is. Ik ga zelf ook bellen voor een afspraak voor Obsess.
Pb maar voor het nummer!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 10:31

Je kan evt. ook Eveline laten komen, ze doet het paard zowel lichamelijk als geestelijk helpen, dmv homeopatische middelen, bachbloesem en genezing dmv de meridianen. (net zoals eric laarakkers, alleen is zij wat makkelijker mee te parten, eric is altij wat vaag Haha! )
Pb maar voor het telefoonnummer.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 12:02

Ik heb je een PB gestuurd.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 12:57

Stuur maar even een pb als je het nr nog niet hebt via obsession.
Is echt een aanrader die man.
Graaf is al 3 maanden rad...

Mer1980

Berichten: 18831
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-02 08:52

Ik heb ge-PB't en ik ga vandaag een afspraak maken. Ze eet wel weer en loopt in stap al wel weer goed. Als ze draaft sleept ze nog met rechtsachter. In de bak op zachte bodem is dat wat minder. De sprong is ook iets minder dik. De wond is nog wel open.

Bedankt voor de reacties.

Merilyn

Update: Ik heb een afspraak met die man die bij Kim is geweest voor donderdag 3 oktober om 10.30 uur. Nu maar hopen dat hij wat kan vinden.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 14:00

Hey Merilyn!

Heel veel sterkte,succes EN geluk..ipv steeds maar ongeluk!!

Groetjes Kathelijn

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 18:20

Hoi, ik heb je een e-mail gestuurd (ik dacht een PB`tje, maar dat is blijkbaar toch iets anders..)